Sürekli 4 senedir ruhsal çökkünlük içindeyim şu an yok ama o his gelince duygularımı bir kenara bırakıyorum
hissizleşiyorum boşluk hissine düsüp hareketsiz kalıyorum iç sesimi bile kullanmıyorum ruhum daralıyor her ihtimalin olabileceğini düşünüyorum ister saçma sapan bir ihtimal bile olsun.
İki farklı ruh hali içinde gidip geliyorum bazen çok iyi bazen çok kötü hissediyorum bunun ara hisleride var ama bildiğim hissettmem gereken bir normal his var diye biliyorum.
Takıntılarım var mükemmel olmaya tövbe haşa ama bir tanrı kadar kusursuz olmaya çalısıyorum yani hislerim bu yönde oluyor din hakkında hiçbir zaman emin olamıyorum bazen kendimden bile emin olamıyorum neden yasıyorum bilmiyorum başıma kötü bir şey gelir felç vb şeyler diye korkuyorum ya yürüyemezsem ya kalıcı bir hasar olursa bedenimde diye düşünmekten duramıyorum
hissizleşiyorum boşluk hissine düsüp hareketsiz kalıyorum iç sesimi bile kullanmıyorum ruhum daralıyor her ihtimalin olabileceğini düşünüyorum ister saçma sapan bir ihtimal bile olsun.
İki farklı ruh hali içinde gidip geliyorum bazen çok iyi bazen çok kötü hissediyorum bunun ara hisleride var ama bildiğim hissettmem gereken bir normal his var diye biliyorum.
Takıntılarım var mükemmel olmaya tövbe haşa ama bir tanrı kadar kusursuz olmaya çalısıyorum yani hislerim bu yönde oluyor din hakkında hiçbir zaman emin olamıyorum bazen kendimden bile emin olamıyorum neden yasıyorum bilmiyorum başıma kötü bir şey gelir felç vb şeyler diye korkuyorum ya yürüyemezsem ya kalıcı bir hasar olursa bedenimde diye düşünmekten duramıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba,
Terapi almanız, sizi gerçekten anlayan bir profesyonel ile görüşmeniz sizin için faydalı olacaktır
Kronik bı depresiflik var sende takıntıları da bunu tetikliyor
Tesekkür ederim yorumunuz icin
Ne yapabilirim
Düzelmek icin
Hiç uzman yardımı almayı denedinmi
Denedim ama faydası çok az oldu
Tanı neydi peki
Tanı yok sadece doktor depresyon obsessiflik bipolar gibi bir şey dedi
Bu kadar belirti bı anda tanıya girmez başından savmis seni
Çok ilgilenmedi dinleyip yorumda yapmadı zaten
Anlattıklarına bakılırsa depresyon kronikleşmiş sende bunun nedeni aragecislerde sorun yasaman veya geçmiş travmalar anı duygusal dengesizlikler eğer çok aşırı ve derinde bipolar o zaman düşünülebilir ama senin sorunlu bolgen depresyonun kalicilihi daha doğrusu uzun surmesi
Sürekli mükemmel olmaya çalışıyorum şöyle gibi; çok dindar olmalıyım, çok zeki olup dil bilip enstürmsn çalmalıyım aynı zamanda da çizim ile ilgilenmeliyim diye zorbalıyorum kendimi ama bunlar mükemmellik takıntımdan geliyor istemiyorum ama aklıma gelip duruyor bunlara zaman ayırmak istemiyorum ben işimde çalışıp eve gelince meditasyon yapıp kitap, spor vb şeyler yapmak istiyorum sadece
Küçüklüğünde birilerini sana onlar gibi olman için yonlendirdilermi kiyaslama yasadinmi
Evet yaşadım
Mesela din konusunda kapanmayı asla ama asla istemiyorum ama takıntım sen kapanacaksın yoksa dinini eksik yaşarsın diyor
Bu yüzden dinden bile soğuyorum
Anlattigin sorunların kaynağı burada görünüyor yargilanmaktan korkun kendine acımasız olmanı peşinden getirmiş bu yüzden çok ayrıntıları soeun edip mükemmel olmaya caliaiyorsun
Dini konularda aogutacak kadar kebdinin üzerine gelme yapabildiklerini yapmaya çalış gerisinide zamana bırak sonuçta hepimiz kusurlarla doluyuz kusursuz bişey aramaz bizde Allah iyi niyet ve çaba ister
Olgunlasiyorsundur
O yüzden olsa 4 senedir olmaz