Hamile ve sancı ile doktora giden birine direkt alttan muayene yapılması doğru mu?

arkadaşım 2 aylık hamile 🤰 kanaması oldu sancısı da vardı doktor bizi hem çok bekletti hem ilgilenmedi kızın damar yolunu açarken kaç defa patlattılar üstüne birde direkt alttan muayene edildi öncelikle ultrasonla bakması gerekmez mi direkt kese boş denilip sokmuş elini kanama arttı ve suni sancı verip çocuğu düşürmesini sağladılar

Hamile ve sancı ile doktora giden birine direkt alttan muayene yapılması doğru mu?
Cevapla