Zayıflamak birseyi degistirmiyormus sadece kendini biraz daha iyi hissediyorsun neden böyle oluyor?

90 kilodan 64 e düştüm hiç bisi değişmedi insanlar hala aynı zorbaliyorlardi simdi zorbaliycak başka bisi buluyorlar makyaj yap diyolar ayakkabını değiştir diyolar her türlü bisi buluyorlar bu insanlar neden böyle zayiflayinca herseyin iyi olacağını düşünürdüm
Zayıflamak birseyi degistirmiyormus sadece kendini biraz daha iyi hissediyorsun neden böyle oluyor?
Cevapla