Akşamüstü kafe dönüşünde çok kötü sıkışmıştım dayanamadım eve gelemeden kaçırdım altıma normal mi böyle bir şey?

Çok utandım ama çok sıkışmıştım tutamadım resmen kaçırdım rezillikti doktora gitmeme gerekir mi?

Akşamüstü kafe dönüşünde çok kötü sıkışmıştım dayanamadım eve gelemeden kaçırdım altıma normal mi böyle bir şey?
Cevapla