Tüm gün evde olduğum için görüştüğüm biri olmadığı için bir sürü soze maruz kalıyorum?

İyi akşamlar ben 25 yaşında matematik öğretmeniyim. Bir buçuk sene öncesine kadar özel okullarda, dershanelerde çalıştım. Şu an annem kanser tedavisi gördüğü için evdeyim ona yardımcı oluyorum. Genel olarak sosyal bir yapım yoktur. Üniversiteyi bulunduğumuz şehirde okudum ve birkaç yakın arkadaşımla 4 seneyi bitirdik. Ev işleri, ders çalışma, kitap okumayla günüm geçiyor. Bundan ben rahatsız değilim açıkçası çünkü hep böyle bir yaşantım oldu yani özgür bir şekilde büyümedim. Bu yaşa kadar görüştüğüm biri olmadı ve çevremdekiler bu durumu benden fazla düşünüyorlar. Birkaç kişiyle görüştürmeye bile çalıştılar.

Tüm gün evde olduğum için görüştüğüm biri olmadığı için bir sürü soze maruz kalıyorum?
Cevapla