Şu an ders çalışırken kendim için acı bir Gerçeği fark ettim staj için bir yerde çalışırken tozlardan alerji kaptığımı düşündüm bana birçok alerji çeşidini saydılar şu alerjin var bu alerjin var dediler bir buçuk yılı Geçkin sayısız ve şiddetli kaşıntılarım oldu ve ben Bunca geçen zamanın sonrasında alerjime sebep olan etkenin Bir Zamanlar Deli gibi sevdiğim Adama karşı yaşadığım stresin olduğunu nereden bilebilirim ki? 🤕
İnsana Ders Çalışırken hastalığının mikrop kapmaktan olmadığını, stresten olduğunu öğrenmek yük olur mu?
Negatif tıp mı pozitif tıpı mı sağlığı etkileyen faktörler arasında çevresel faktörler de olduğunu söylüyor.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yazdığınız şeyleri pek Anlamadım kusura bakmayın ama Toz alerjisi çim alerjisi veya kedi alerjisi diyenler oldu Kaç kere test yaptırdım 50 kere doktora gitmişimdir cildiyeci alerji immünoloji bölümü en son genel cerrah'a gittim gitmediğim bölüm yer kalmadı Ama stres ve etkiler diyen oldu mu inanın Hiç hatırlamıyorum Sadece alerjimi etken şeyleri söylediler
Şunu diyebilirim çevresel faktörler sadece insanlar değildir. Bu faktörler insanların bulduğu şartlar da etkiler netice olarak bu ülkenin gençleri hep gelecek kaygısı çekiyor
Tıbbi tanı kondumu senmi kendi kendine teşhis koydun
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tıbbi tanı olarak gittiğin farklı doktorlardan duyduğum toz çim polen kedi gibi çeşitli alerjilerimin olduğunu farklı farklı Doktorlar söyledi ve ben bir buçuk seneyi geçkindir her ay yeni bir hap alarak kullandım yani belki de 15-20 kutudan fazla hap kullanmışımdır her ay aldığımı düşünün hiçbir şekilde hiçbiri etki etmiyordu sadece anlık oluyordu En son iyi bir genel cerrah'a gittim O bana iki tane iğne ve bir hap verdi onlarla beraber kaşıntılarım neredeyse yarı yarıya indi soru mu kastediyorsanız sağlık alanında bir bölüm okuyorum ve derse çalışırken böyle bir bilgi gördüm ve ben bu bilgiyi kendi hayatımla ilişkilendirdiğim zaman alerji olmaya başladığım o dönem o zaman dilime çok aşırı stresliydim sürekli kafama takacağım olaylar oluyordu ve hayatım Hiç düzenli gitmiyordu
Sana abla tavsiyesi gördüğün her hastalığı kendinle kiyaslama.. bütün sağlıkçılar aynı hatayı yapıyor doktorlar bile hastanede 10 tane kanser hastası gördükten sonra acaba ben kansermiyim diye defalarca kez düşünmüş biri olarak söylüyorum... Kaşıntılar elbete stres kaynaklı olabilir ama tanıyı sen kendine koyma bence
Kendim koymuyorum zaten yukarıda belirttiğim gibi onlar da doktora gittim onlarca testlerden geçtim hiçbir şekilde hiçbiri bir çözüm bulamadı yalan yanlış tanı koyuyorlar Kimisi daha tanı koymadan Toz alerjisi diyor Kimisi 2-3 yalandan testi yapıp çim alerjisi diyor Kimisi Kollarımı sırtımı delik deşik edip kedi alerjisi diyor yani bu tanıları doktorlar koyuyor yukarıda da anlattığım gibi Ama gel gör ki kediden uzak bir hayat bile yaşasam Normalde evin içinden hiç çıkmayan biriyim evin içinde bile aşırı şiddetli kabarıklar oluşan ve kesinlikle durmadan kaşınmaya devam eden bir kaşıntım var hap attığım gün iyi oluyorum atmadığım gün bir gün bile atmasam çok kötü oluyorum İşte en son bir genel cerraha gittim Ondan sonra kaşıntılarım çok şükür yarıya indi Onun dışında stres Benim şu anda derse çalışırken kendi koyduğum tanı fakat ben çok fazla her şeye kafaya takan ve stres ortamında bulunan bir insanın etrafında sürekli stresler oluyor o alerji kaptım zaman çok iyi hatırlıyorum Tam o an aşırı derecede bir stres dönemi içindeydim Stresten kafamda yaralar çıktı Yani neden alerji de olmayayım ki yani neden alerjimin sebebi strese dayalı olmasın hayatta Zaten bütün hastalığın sebebi stres değil midir kiminin midesi ağrır kiminin migreni çıkar hiç kimsenin hiçbir hastalığı durduk yere çıkmaz Bir de bu şekilde düşünmenizi öneririm İyi günler☺🌼
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Negatif tıp mı pozitif tıpı mı sağlığı etkileyen faktörler arasında çevresel faktörler de olduğunu söylüyor.
Yazdığınız şeyleri pek Anlamadım kusura bakmayın ama Toz alerjisi çim alerjisi veya kedi alerjisi diyenler oldu Kaç kere test yaptırdım 50 kere doktora gitmişimdir cildiyeci alerji immünoloji bölümü en son genel cerrah'a gittim gitmediğim bölüm yer kalmadı Ama stres ve etkiler diyen oldu mu inanın Hiç hatırlamıyorum Sadece alerjimi etken şeyleri söylediler
Çok garip gelebilir ama en sonki gittiğim genel cerrah iyi bir doktor olduğu için onun verdiği ilaçlarla kaşıntılarım neredeyse yarı yarıya indi
Sağlığı etkileyen faktörler arasında çevresel etkiler var. Örnek veriyorum sağlam elmanın yanına çürük elmayı koy oda çürümeye başlar VS
Yani buradan anlamam gereken hasta bir bireyin yanında bulunduğumdan dolayı bana da hastalık geçmiş olabileceğini mi söylüyorsunuz
Şunu diyebilirim çevresel faktörler sadece insanlar değildir. Bu faktörler insanların bulduğu şartlar da etkiler netice olarak bu ülkenin gençleri hep gelecek kaygısı çekiyor
Tıbbi tanı kondumu senmi kendi kendine teşhis koydun
Tıbbi tanı olarak gittiğin farklı doktorlardan duyduğum toz çim polen kedi gibi çeşitli alerjilerimin olduğunu farklı farklı Doktorlar söyledi ve ben bir buçuk seneyi geçkindir her ay yeni bir hap alarak kullandım yani belki de 15-20 kutudan fazla hap kullanmışımdır her ay aldığımı düşünün hiçbir şekilde hiçbiri etki etmiyordu sadece anlık oluyordu En son iyi bir genel cerrah'a gittim O bana iki tane iğne ve bir hap verdi onlarla beraber kaşıntılarım neredeyse yarı yarıya indi soru mu kastediyorsanız sağlık alanında bir bölüm okuyorum ve derse çalışırken böyle bir bilgi gördüm ve ben bu bilgiyi kendi hayatımla ilişkilendirdiğim zaman alerji olmaya başladığım o dönem o zaman dilime çok aşırı stresliydim sürekli kafama takacağım olaylar oluyordu ve hayatım Hiç düzenli gitmiyordu
Sana abla tavsiyesi gördüğün her hastalığı kendinle kiyaslama.. bütün sağlıkçılar aynı hatayı yapıyor doktorlar bile hastanede 10 tane kanser hastası gördükten sonra acaba ben kansermiyim diye defalarca kez düşünmüş biri olarak söylüyorum... Kaşıntılar elbete stres kaynaklı olabilir ama tanıyı sen kendine koyma bence
Kendim koymuyorum zaten yukarıda belirttiğim gibi onlar da doktora gittim onlarca testlerden geçtim hiçbir şekilde hiçbiri bir çözüm bulamadı yalan yanlış tanı koyuyorlar Kimisi daha tanı koymadan Toz alerjisi diyor Kimisi 2-3 yalandan testi yapıp çim alerjisi diyor Kimisi Kollarımı sırtımı delik deşik edip kedi alerjisi diyor yani bu tanıları doktorlar koyuyor yukarıda da anlattığım gibi Ama gel gör ki kediden uzak bir hayat bile yaşasam Normalde evin içinden hiç çıkmayan biriyim evin içinde bile aşırı şiddetli kabarıklar oluşan ve kesinlikle durmadan kaşınmaya devam eden bir kaşıntım var hap attığım gün iyi oluyorum atmadığım gün bir gün bile atmasam çok kötü oluyorum İşte en son bir genel cerraha gittim Ondan sonra kaşıntılarım çok şükür yarıya indi Onun dışında stres Benim şu anda derse çalışırken kendi koyduğum tanı fakat ben çok fazla her şeye kafaya takan ve stres ortamında bulunan bir insanın etrafında sürekli stresler oluyor o alerji kaptım zaman çok iyi hatırlıyorum Tam o an aşırı derecede bir stres dönemi içindeydim Stresten kafamda yaralar çıktı Yani neden alerji de olmayayım ki yani neden alerjimin sebebi strese dayalı olmasın hayatta Zaten bütün hastalığın sebebi stres değil midir kiminin midesi ağrır kiminin migreni çıkar hiç kimsenin hiçbir hastalığı durduk yere çıkmaz Bir de bu şekilde düşünmenizi öneririm İyi günler☺🌼
Hayatta seni strese sokan herşeyden kurtulman dileğiyle✨✨
Teşekkürler. Kurtuldum ama stresinden kurtulurmuyum Allah bilir 🥲🍀
Sad post yine erken geldi...
Üzenler utansın kardeş
Utanacaklarını pek sanmıyorum ama
Haklıya diyecek yok