Şu kadınların ramazanda neden bazen oruç tutmadığını öğrenin artık?

arkadaş her sene aynı muhabbet. dün oruçluydum bugün değilim çünkü regliyim bunu alnıma mı yazmam lazım illa söylemem mi lazım. mola saati bitince gidip çay alıyorum ki mutfaktan görmesinler sormasınlar yine görüp soruyolar aaa sen oruçlu değil miydin? bu adamların çoğu da evli yani regliyi bilmiyor olma ihtimalleri olamaz. kendi eşleri de tutmuyor illaki bilgi sahibiler. diğer erkeklerin yanında aa oruç tutmuyor musun diyor. bu ne slaklık ne utanmazlık ya. bağıra bağıra açıkladım artık regliyim yani kadınlar tutamıyo bu dönemde illa açıklama yapmak zorunda mıyım diye. içinizde bunu iş arkadaşlarına çevresine yapan varsa yapmasın artık. zaten regli zorlu bir süreç kan kaybediyosun kan şekerin yerlerde bide bu grizekalılara açıklama yapmak zorundasın. azcık saygı ya. utanır insan soramaz. dün oruçluydu bu kız bugün tutmadığına göre hasta olabilir diye düşün. veya regli değilim de keyfi tutmadım abi sanane ya seni ne ilgilendirir? yalvarırım artık oruç tutan tutmayan insanlara şu soruları sormayın bırakın herkes istediği gibi yaşasın

Şu kadınların ramazanda neden bazen oruç tutmadığını öğrenin artık?
Cevapla