Öksürünce veya gülerken neden altimiza kaçırıriz ya bi bende mi oluyo?

Hayir yani anlamadım bu aralar çok hastayım hep öksürüyorum öksürünce de altıma kaçırıyorum jjsksk sıkıldım bu durumdan 🥲

Öksürünce veya gülerken neden altimiza kaçırıriz ya bi bende mi oluyo?
Cevapla