Cünkü kaçinmiyor dedin ve kendin diyorsun 1 ay oldu. Kaçinsaydi ozaman tüm yüzüne yayilirdi. Kacinmadiğina göre egzema değil. Oraya bepanthen kremi sür
Senin dediğin kremi sürdüm ama yayıldı sanki, ben anladım, ağda yaptım sora da kese yaptım, yüzüm tahriş oldu cildim soyuldu, yanık gibi bişi oldu yani, bunu nasıl geçircem?1 ay oldu
Verdigin kremi kuılaniyorum yüzde elli söndü sanki, ilk günler daha kipkirmiziydi çok moralim bozulmuştu şimdi biraz daha iyi ya teşekür ederim çok😇 bi de kabuk tutuyor üstü yavaş yavaş bu iyi mi sence?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yok egzema değil. Bazen ağda isilik yapabiliyor. Yani biraz ciltde zarar verebiliyor
Egzama olmadigini nerden anladin?1 ay oldu geçmiyor
Cünkü kaçinmiyor dedin ve kendin diyorsun 1 ay oldu. Kaçinsaydi ozaman tüm yüzüne yayilirdi. Kacinmadiğina göre egzema değil. Oraya bepanthen kremi sür
uçuk olabilir
Egzama değil
Nerden anladin?
Doktorum. terramycin veya bactroban sür. Eğer geçer ve daha sonra tekrarlar ise vitaminlerini kontrol ettir
Ne bu peki?
propion gibi duruyor ancak ileri seviye değil. Ave E vitamin eksikliğinden olur çok önemli bir şey değil
Yayilacak mi tüz yüze?😭😭😭
Yayılmaz dediğim kremleri kulllan muhtemelen düzelecektir. Düzelmezse bakarız
Tamam yarin alcam😭😭
👋👋👋👋
Terramycin al o daha iyi olur
İyi akşamlar, kremi aldım ama sürdüğümden beri çok kaşınıyor sebebi ne ola bilir?
Selamlar krem antibiyotik görevi görüyor kaşıntı normal. İyileşme var mı?
Birazcık söndü sanki
Düzenli kullan bence
Senin dediğin kremi sürdüm ama yayıldı sanki, ben anladım, ağda yaptım sora da kese yaptım, yüzüm tahriş oldu cildim soyuldu, yanık gibi bişi oldu yani, bunu nasıl geçircem?1 ay oldu
Yayılması mümkün değil o ilaç antibiyotik başka bir şey yok içinde. Nerde yaşıyorsun?
İstanbul'da
Bir iki hafta sonra İstanbul’da olacağım şu an şehir dışındayım istersen bakarız. İstersen doktor önerebilirim
Verdigin kremi kuılaniyorum yüzde elli söndü sanki, ilk günler daha kipkirmiziydi çok moralim bozulmuştu şimdi biraz daha iyi ya teşekür ederim çok😇 bi de kabuk tutuyor üstü yavaş yavaş bu iyi mi sence?
Evet iyileşiyor 👍
Çok korktum bi an böyle kalcak diye, sokakta bacada i kadar dediler ki cildin nekadar güzel diye en son nazar değdi🤣🤣🤣
Bence de nazar değmiştir yoksa bu anormal bir şey 😀
Pudra almaya gidiyorum diyorlar ki yüzünüzdeki zaten çok güzel, diyorum yüzümde pudra yok, inanmıyorlar😬😬😬
dur nazar boncuğu atayım 🧿 😀😀
Haha sagol felak nas okuyayim hergün uyumadan önce😬😬
Sadaka da ver 😀