Sabah 20lik dişimi çektirdim hâlâ ağzımı açamıyorum, yutkunamıyorum. Normal mi ne zaman geçer?

Yemek de yiyemedim. Yutkunduğumda kulağıma kadar acı saplanıyor. Dudak arama peçete alıyorum, ıslanında değiştiriyorum. Normal mi bu kadarı? Yemek yiyebilsem ağrı kesici içeceğim ama ağzımı açamıyorum yutkunamıyorum

Sabah 20lik dişimi çektirdim hâlâ ağzımı açamıyorum, yutkunamıyorum. Normal mi ne zaman geçer?
Cevapla