Sizce neden oluyo sanki hem bi şey var boğazımda hem yok anlamıyorum?

Arkadaşlar boğazımda bademcik yok yutarken zorlanıyorum hep senelerdir ama bi şey çıkmamıştı sadece reflü var bugünlerde yine zorlanıyorum ve kötü şeyler aklıma geliyo dün de o kadar öksürdğn balgam çıkarmaya çakışıyorum belki o rahatsız ediyordur diye pembe kan gibi bi şey gördüm o mu değil mi tam göremedim diş eti mi ama çok korkuyorum hep kötü şeyler yazıypr yaşım 23
Sizce neden oluyo sanki hem bi şey var boğazımda hem yok anlamıyorum?
Cevapla