Bazen düşünüyorum şans eseri hastanede ölümcül bir hastalığım olduğunu öğrensem yaşamaya devam edebilir miydim?
Çok korkutucu ve heycan verici
Bazen düşünüyorum şans eseri hastanede ölümcül bir hastalığım olduğunu öğrensem yaşamaya devam edebilir miydim?
Çok korkutucu ve heycan verici
Bilmiyorum ya belki depresyona girip olduğum yerde sayardım, ya da zaten böyle kötü bir şey bekliyordum diyerek sakın karşılardım çünkü öyle tepkisiz anlarım oluyor. ya da son günlerime gelmişim zaten deyip, içimde ne varsa onlar hakkında sahiplerine iletirdim ve değer verdiğim kişiye hislerimi açıklardım. Hdhsjdjdn hani insanlar derler ya sevdiğime açılırdım onun gibi bir şey 😎😐
Derecesine göre değişir ölümcül boyuta geldiysem net gider kredi çeker sevdiğim insanlarla yerdim acı eşiğimin yüksek noktaya çıktığı zaman hayatıma kendim son verirdim çünküm canım aşırı tatlı ve acı çekmeyi sevmem
cektiğin krediyi yakınlarına odetıyorlar haberin ola :d
@prenseshanımcım cıks sigorta yaptırıyorsun gerçi öldükten sonrası bana koymaz canım babişim bi dükkanını feda eder Max 😂
Cevap
2Cevap
Hiçbir değişiklik olmazdı. Öleceğim için sevinen insanlar olurdu sadece.
Ölümüne sevinecek insan yoktur bence lütfen öyle düşünme
Bu duruma sevinecek çok fazla insan var liste bile olur hatta ve listenin başındakiler ailemden kişiler
hiç bi değişiklik olmazdı. kanserin doğal çaresi var ama millet kitleler halinde manipüle edildiği için ölümcül bir hastalıkmış gibi geliyor
Dünya telaşından aksattığım ahiret hayatıms daha fazla yönelirdim sanırım zaten bunu bilmeden de yapmam gerekeni aslında...
sitenin delisini yakaladım tutuklayın
kacıyo cabuk
Normal devam ederdim
Yıkılırdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?