Dizimden trafik kazası sonrası hasar aldım. Yürüyorum ama çokta yuruyemiyorum. İş hayatım olmayacak mı benim?

Hep evdeyim annemle birlikte oturuyorum çok yürüyünce dizim acıyor bu ömür boyu kalıcı bir hasar engelli değilim sadece fazla yürüyünce diz kapagimin tam orta kisminda ağrım oluyor hepsi bu. Gereksiz saçma sapan yorum yapmayın rica ediyorum sizlerden. Lise mezunuyum üniversite okumadım yaşım 25 İstanbul Esenyurtta yaşıyorum

Dizimden trafik kazası sonrası hasar aldım. Yürüyorum ama çokta yuruyemiyorum. İş hayatım olmayacak mı benim?
Cevapla