Tüm hastalıkların psikolojik olduğunu biliyor musunuz?

İnsan vücudunda hiç hastalık yokmuş. Biz hastalık üretiyormuşuz psikolojimizin bozuk olduğu kafamıza taktığımiz olaya göre de hastalık belirginleşiyormuş. Bunu duyduğum zaman vücudumuz nerden biliyor neye moralimizin bozuk olduğunu diye şaşırdım ama öyleymiş. Mesela karnımızın acıtması ya da başımızın ağırması tamamen farklı olaylara bağlıymış. Benden size bilgilendirme olsun.
Tüm hastalıkların psikolojik olduğunu biliyor musunuz?
Cevapla