Sağlık Eğildiğim veya sağ tarafıma yattığım zaman öksürük ve yoğun şekilde balgam oluyor. Neden olabilir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Güncellemeler+1 yıl Tavsiyeniz varsada çok sevinirim teşekkür ederim Eğildiğim veya sağ tarafıma yattığım zaman öksürük ve yoğun şekilde balgam oluyor. Neden olabilir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
tamitamina34 Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Geniz akıntın vardır, yüksek bir yastıkta yatmayı dene 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sola yat. Refluden olmus. 0 14 Yorumla Soran +1 yıl Gecmez mi ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gicmiz mi kiiiiiiiii sigiri iciyirimmmmmmm rifli gicir miiiiiii Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doktora da sor bunu sigara iciyom doktor gecer mi sizce reflu de ebeni gorursun Yorumla Soran +1 yıl Sanırım konuşma özürlüsüsün bence bi doktora görün buda benden tavsiye olsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet ben kucukken dusmusum ondan Yorumla Soran +1 yıl Belli üzüldüm Yorumla Soran +1 yıl Geçmiş olsun hayatım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl :D thanx bu kadar oluyo Yorumla Soran +1 yıl 😂😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Kırmak istemiyorum kimseyi kendimi kötü hissettim özür dilerim senden kusuruma bakma benim özürlülüğüm bu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok kirilmadim ama cidden dusmusum bebekken :D Yorumla Soran +1 yıl Yaaa 😞 Yorumla Soran +1 yıl Bende lağam kuyusuna düşüyormuşum az kalsın bebekken Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Xjsjs iyi ki dusmemissin Yorumla
doğrulukizcisi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Cigara için mi bacı 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla doğrulukizcisi +1 yıl Ondan bırak bence kızlara yakışmaz cigara ağzınız kokar 🥴😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Geniz akıntın vardır, yüksek bir yastıkta yatmayı dene
Evet ne bilek git diktira bayan
Bricanly şurup çözümü 😇
Sola yat. Refluden olmus.
Gecmez mi ki
Gicmiz mi kiiiiiiiii sigiri iciyirimmmmmmm rifli gicir miiiiiii
Doktora da sor bunu sigara iciyom doktor gecer mi sizce reflu de ebeni gorursun
Sanırım konuşma özürlüsüsün bence bi doktora görün buda benden tavsiye olsun
Evet ben kucukken dusmusum ondan
Belli üzüldüm
Geçmiş olsun hayatım
:D thanx bu kadar oluyo
😂😂😂
Kırmak istemiyorum kimseyi kendimi kötü hissettim özür dilerim senden kusuruma bakma benim özürlülüğüm bu
Yok kirilmadim ama cidden dusmusum bebekken :D
Yaaa 😞
Bende lağam kuyusuna düşüyormuşum az kalsın bebekken
Xjsjs iyi ki dusmemissin
biz ne bilelim git doktora
😃😃😃😃😃
Ciğer lden
Cigara için mi bacı
Evet
Ondan bırak bence kızlara yakışmaz cigara ağzınız kokar 🥴😂
Nasıl geciyomussss