Gözlerim ağrıyor, doktorun verdiği damla işe yaramadı. Ne yapmalıyım?

İlk önce neden ağrıdığına ve nasıl ağrıdığını söyleyeyim. 1 yıl evvel okula gitmek için uyumamıştım çünkü uyku düzenim bozuktu ve okula gittiğimde maalesef okulda uyuya kaldım din dersi gelmişti hoca beni zorla uyandırmaya çalıştı beni tutup ayağa kaldırdı yemin ederim ki uyandığımda ayaktaydım ve gözlerimi açamıyordum zorla kaldırmaya çalıştığı için gözlerimi açmaya çalışıyordum ve işte o günden sonra ağrımaya başladı.

Hani olur ya uzun vakit uyumayıp saatlerce bilgisayara bakınca gelen o göz ağrısı işte o Ağrı var günde 10-12 saat uyuyorum ve hem uyumakta hem de uyanmakta çok zorluk yaşıyorum. Eskiden böyle değildi günde 8 saat uyurdum ve istediğim zaman yatıp kalkabilirdim eskiden gözlerim çok rahattı şimdi ise bir yorgunluk bir ağırlık varmış gibi ayrıca odaklanma sorunu da var biryere odaklanınca gözlerim bulanıklaşıyor uzağa bakınca çok ağrıyor heleki okulda o gözlerim patlayacakmış gibi oluyor. Doktora gittim bana sadece göz damlası yazdı 2 ay kullandım bi değişiklik olmadı hatta onu gözüme damlatınca gözlerime çubuk sokuyormuşum gibi oluyor. Lütfen hayatım bitti resmen, çok mutsuzum gözlerim ağrıdığı için hiçbir şey yapasım yok normalde üşengeç biri değilim.

Gözlerim ağrıyor, doktorun verdiği damla işe yaramadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla