Sağlık Evde antibiyotik buldum cok onceden almıştım son kullanma tarihi 2025 e kadar.. icsem bisey olur mu iceyim mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Iceyim mi ya tarihi geçmemiş. Ama alalı 2 sene olmuştur. Güncellemeler+1 yıl İçiyorum arkadaşlar teşekkürler.. Bu arada erkekler hiç birseyi haketmiyo gece gece üzgünüm kazık yedim birsuru Evde antibiyotik buldum cok onceden almıştım son kullanma tarihi 2025 e kadar.. icsem bisey olur mu iceyim mi? Cevapla Tarih Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl İcebilirsin bebiş, önemli olan son kullanma tarihi. Aldığın tarih değil. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tarihi geçik antidepresan içtim 1ay boyunca hiç bir şey olmadı iç hem seninkinin tarihi bile geçmemiş 0 0 Yorumla
mutsuz_eşek Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Son kullanma tarihi geçmediyse bir şey olmaz. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İcebilirsin bebiş, önemli olan son kullanma tarihi. Aldığın tarih değil.
Tarihi geçik antidepresan içtim 1ay boyunca hiç bir şey olmadı iç hem seninkinin tarihi bile geçmemiş
Son kullanma tarihi geçmediyse bir şey olmaz.
içme her ihtimale karşı sen
En az 5 günlük varsa iç
İçebilirsiniz
bir şey olmaz içilir