Evde antibiyotik buldum cok onceden almıştım son kullanma tarihi 2025 e kadar.. icsem bisey olur mu iceyim mi?

Iceyim mi ya tarihi geçmemiş. Ama alalı 2 sene olmuştur.

Güncellemeler
+1 yıl
İçiyorum arkadaşlar teşekkürler.. Bu arada erkekler hiç birseyi haketmiyo gece gece üzgünüm kazık yedim birsuru
Evde antibiyotik buldum cok onceden almıştım son kullanma tarihi 2025 e kadar.. icsem bisey olur mu iceyim mi?
Cevapla