Sebepsizce kaşınıyorum , 2 farklı doktora gittim sorunu bulamadılar. Kafayı yemek üzereyim. Bunu nedeni ne olabilir?

Yaklaşık 6 ay önce falan kaşınmaya başladım , cildiyeye gittim , doktor bana uyuz teşhisi koydu. Evde ben hariç kaşınan yoktu. 1 aya yakın uyuz ilacı kullandım , evde hala kaşınan yok. Bu sefer belki karaciğerdir diye dahiliye gidip , tahlil yaptırdım orada da hiç bir sorun yok. Başka bir cildiyeye gittim o da sorunu bulamadı. Sürekli değil , bazen kaşıntı geliyor. Alerjim vardır diye bazı yemekleri de kestim o da işe yaramadı. Evde iki kedim var belki ondandır diyeceğim 9 senedir benle birlikteler. Böyle sorunu olup çözüm bulabilen var mı? Artık ne yapacağımı bilmiyorum.

Sebepsizce kaşınıyorum , 2 farklı doktora gittim sorunu bulamadılar. Kafayı yemek üzereyim. Bunu nedeni ne olabilir?
Cevapla