Wc yok ortam kötü ölüm vız geliyor ama sizce yine düşer miyim?

Aşk acısından yoğun bakıma düştüm 2 ay olmuyor, şu an da ya kalbimde ya akciğerim de sorun var

yine düşersem orada wc yok kafama bu takılıyor:((

Güncellemeler
+1 yıl
Ölürsem beni sevdiğimin yanına gömsünler 🤲❤️ama o çok yaşasın inşallah 🙏
Wc yok ortam kötü ölüm vız geliyor ama sizce yine düşer miyim?
Cevapla