Ellimi yıkayamiyorum ellerim soğuktan yara oldu cebimde isitiyorum ama telefon biri aramak için ellime almam lazim çıkarsam bile hemen elim donuyor sizde var mi tek bende mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım elim çok nadir
Hava çok soğuk, ellerim çabuk donuyor. Herkes mi böyle?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
bence vitaminlerinize baktırın benim de öyle ellerim burnum çabuk üşür
Kansızlık var sende ozaman kan değerlerini ölçtürdünmü demirin düşmüş belliki benimde çok üşüyor da bende de var anemiyim ben sende olabilirsin
Genetik olarak hassas bir cildiniz var demek ki, nemlendirici krem kullanabilirsiniz.
Ek olarak elinizi sürekli yıkamayın.
Aleynacım elini nemli tut, kuruluktan yaralanır
nemlendirici sürmeyi denedin mi
Önericeğin var mi
bilmiyorum onu eşime sormalıyım
teşekkür sağol
keçi sütlü el kremi var watsons ta el ve vücut onu kullanabilirsin
Kansızlık vardır ellam
Ellerini sobaya tut
Okulda soba yok
la roche baume b5 iyi geldi bana
Kan testi yaptır bence. Kansızlık olabilir.
Arko nem krem al arkana bakma
Oy kıyamam sana eldiven tak üşümesin ellerin 😄
Kansizliktan olur
Evet soğuk bebem
Eldiven önemli
Ellim terliyor
Ne olsun istiyorsun