Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada, her ne olursa olsun doktor hastayı azarlayamaz bence. Hele ki , bir sebep yoksa. Basit bir işlem olabilir ona göre ama iki parmak arasına iğne atması vs bunlar ilk kez deneyimledigim şeyler. Annem de gelsin lütfen dedim azarladı. Çocuk olmakla alakası yok , destek olsun istedim.
Bu sitede her zaman muhalif kullanıcılar oluyor , birisi doktor haklı cocuk degilsin demiş. Bu cocukluk degil''' insanlık ''' hali, insan panik yapabilir çekinebilir. Herkes aynı şartlarda değil.
Bu sitede her zaman muhalif kullanıcılar oluyor , birisi doktor haklı cocuk degilsin demiş. Bu cocukluk degil''' insanlık ''' hali, insan panik yapabilir çekinebilir. Herkes aynı şartlarda değil.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Böyle bir hakkı yok! Diplomasını nerden almış acaba ya da hangi tarafından kalkmış?
Konuyu detaylı olarak hasta hizmetlerine ve başhekime bildirin.
Geçmiş olsun acil şifalar
Bağıramaz hakaret edemez
Hemen o hastanenin müşteri ilişkilerine şikayette bulunabilirsin
Geçmiş olsun 🙏🏼
haksız mıyım peki? annemde gelsin dedim ilk kez dikiş attırcaktım. Birde dikişi acilde atarlar kadın direk başka odaya alıp ben atıcam dedi. Tamam attıgı doğru olaiblir doktor olan o , ama tavırları yanlış. Annemde gelsin yanımda dursun dedim diye resmen hakaret etmedigi kaldı. Birde psikologa gidin diyor yahu insan iğneden korkabilir? iki parmak arasını tam kesigin oraya iğne attı.
Haklısın elbette
Hiçbir durumda Bu şeklide yaklaşamaz
Böyle durumlarda yanında refakatçi istemen çok doğal ve insani hakkın
Hayır bende düşündüm acaba doktor haklı mı diye ama annem degil arkadaşım olsa ona da derdim elimi tut diye , bu kadın insanları robot sanıyor heralde. İki parmagın arası kesik, acısı çok fazla. Birde 2 gün gecikmeli gidince enfeksiyon olmuş. Kadın önce oraya iğne atıcam sonra enfeksiyonu alıcam sonra dikiş atıcam dedi bu basit bir işlem degil. Ve iğne öyle bir acıdı ki anlatamam
Hanımefendiciğim konuyu net olarak anladım
Sizi de haklı buldum
Hastanede hasta hakları birimi var oraya gidip şikayet edebilirsiniz
Hayır birde yanlış bir şey yaptıgımı düşünmüyorum. İlk kez dikiş atılcaktı ve korktum annemde gelebilir mi dedim nesi hatalı sence bunun
İşte şimdi bana kizacaklar ama o Doktorlar boşuna dayak yemiyor
Şikayet et gerekirse mahkemeye ver
sen ne yapardın
Şikayetçi olurdum mahkemeye kadar yolu var sana sözlü şiddet kullanmış
184 ü ara jkayıtları iste
haksız mıyım peki? annemde gelsin dedim ilk kez dikiş attırcaktım. Birde dikişi acilde atarlar kadın direk başka odaya alıp ben atıcam dedi. Tamam attıgı doğru olaiblir doktor olan o , ama tavırları yanlış. Annemde gelsin yanımda dursun dedim diye resmen hakaret etmedigi kaldı. Birde psikologa gidin diyor yahu insan iğneden korkabilir? iki parmak arasını tam kesigin oraya iğne attı.
müdahalede yanında bir yakın olursa dayanamaz
hakaret mi
Olamaz şikayet edilicem şimdi Hayırrrrrrrrrrr
haksız mıyım peki? annemde gelsin dedim ilk kez dikiş attırcaktım. Birde dikişi acilde atarlar kadın direk başka odaya alıp ben atıcam dedi. Tamam attıgı doğru olaiblir doktor olan o , ama tavırları yanlış. Annemde gelsin yanımda dursun dedim diye resmen hakaret etmedigi kaldı. Birde psikologa gidin diyor yahu insan iğneden korkabilir? iki parmak arasını tam kesigin oraya iğne attı.
Normal değil
Edilir
hayır inan çok üzüldüm rencide etti devamlı. Ben 26 yaşındayım ilk defa dikiş attırıcaktım ve korktum annemde gelebilir mi dedim nesi yanlış
Yanlış bir şey yok
Şikayet et
haksız mıyım peki? annemde gelsin dedim ilk kez dikiş attırcaktım. Birde dikişi acilde atarlar kadın direk başka odaya alıp ben atıcam dedi. Tamam attıgı doğru olaiblir doktor olan o , ama tavırları yanlış. Annemde gelsin yanımda dursun dedim diye resmen hakaret etmedigi kaldı. Birde psikologa gidin diyor yahu insan iğneden korkabilir? iki parmak arasını tam kesigin oraya iğne attı.
Haklısın
cimere şikayet et
haksız mıyım sence? inan çok acıdı basit gibi duruyor ama degil. Düşün iki parmak arası kesik , kanama var, ağrısı var. İki gün gecikmeli gidince enfeksiyon olmuş. Kadın bandajı açtı , şğne atıcam sonra enfeksiyonu alcam sonra dikiş dedi. Bende annem gelebilir mi çağırır mısınız dedim , çocuk musun diye azarladı , sonrada heo laf soktu
normal değil şikayet et işte