Doktorun hastayı azarlaması , bağırması normal mi? Şikayet edilir mi?

Doktora gittim küçük bir operasyon geçirecegimi söyledi, ( elimi kargo açarken kesmiştim normalde dikişe gerek yoktu ama kadın dikiş atarsa daha kolay iyileşecegini söyledi ve tam iki parmak arası hassas bölgeydi )
Bende kararsız kaldım anneme sormak istiyorum yanımda olsun istiyorum çağırabilir misiniz dedim , sen çocuk musun diye azarladı. Sonra annem gelincede devamlı surat astı laf soktu. Bir şey soruyorum cevap vermiyor, ters ters bakıyor. Dikiş atarken enfeksiyon olmuş onu akıttı ve acıdı baya , bakıyor bana offff sıktın diyor..
tek yaptıgım annem gelsin demekti birde soru sordum. Özel hastanede oldu bu arada neden böyle yaptı ya
not:hakaret içeren yorumlar şikayet edilecektir.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada, her ne olursa olsun doktor hastayı azarlayamaz bence. Hele ki , bir sebep yoksa. Basit bir işlem olabilir ona göre ama iki parmak arasına iğne atması vs bunlar ilk kez deneyimledigim şeyler. Annem de gelsin lütfen dedim azarladı. Çocuk olmakla alakası yok , destek olsun istedim.
Bu sitede her zaman muhalif kullanıcılar oluyor , birisi doktor haklı cocuk degilsin demiş. Bu cocukluk degil''' insanlık ''' hali, insan panik yapabilir çekinebilir. Herkes aynı şartlarda değil.
Doktorun hastayı azarlaması , bağırması normal mi? Şikayet edilir mi?
Cevapla