Evimiz müstakil karşımızda da Suriyeliler oturuyor , günlerdir uyarmama rağmen gece balkona çıkıp bağırıp duruyorlar sabaha kadar. Bende bu şekilde giyinip lambayı söndürüp camdan şşş diye ses çıkardım yüksek sesle. Sonrasında bir tanesi bayıldı diğerleri de içeri girdiler hemen. Sizce bir şey olur mu 🤣 ?
İnsan korkudan bayılınca bir şey olur mu? Sorun yaşar mıyım?