Çok bir şey yemedim de sabah 1 simit
öğlende çorba cacık ve tavuk yedim yani ne bu şişkinlik anlamadım
Çok bir şey yemedim de sabah 1 simit
öğlende çorba cacık ve tavuk yedim yani ne bu şişkinlik anlamadım
Çorba şişkinlik yapar simitte zaten karbonhidrat bu yüzden olabilir sade soda iç yeşil çay veya yoğurdun üzerine biraz limon sıkıp ye o rahatlatacaktır bende dün mercimek çorbasının zehirlendim az kalsın ölüyordum
Gastrit olabilir. Simitteki susam gastrit azdırır üzerine de cacık ya da çorba şişkinlik yapar. Bir şey yapma artık soda da tetikler. Bekle inecek kendi kendine. Gastroenteroloji git. Midene baktır.
haklı oalbilirsin arada bu olyor çünkü hep
Helva veya muz
şekerli ya daha çok şişirmez mi
Leblebi o zaman
Muz mide asitini alır mideyi onarır ama şişirir helva da aynı şekilde ama leblebi mideyi şişirmez
Cevap
7Cevap
Annem bunu yaşayınca bolca camı açıyor ve yürüyüş yapıyor
En güzeli az yemek...
iyide az yedim ki
Karbonat ye bir kaşık
Hiçbir şey yeme ve içme biraz sindirsin vücudun
Kimyon çayı iç gazı alır
Arkadan deliyim seni hava kaçır ordan 🙂
hareket et
Soda ayran karıştır iç sade soda
hareket et :D
işteyim knk maalesef edemem, akşam sporum var aslında ama
bol bol koltuğun kenarından gaz salıyorsundur sen kesin
gazım yok abi anlamıyor musun
Gazdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?