85 kiloydum Haziran ayinda. Diyetisyene basladim 18 kilo verdim Şu an 67yim ama hala zayif gorunmuyorum fizigim fotograftaki kiz gibi bacaklarim ztn allaha emanet roberto carlos. Kac kilo daha vermeliyim ya da vermeli miyim?


Abla gözünü seveyim o sıkıntı bir durum 1.74 boya 72 kiloydum 57 kiloya kadar düştüm vücutun yemek yeme kapasitesi düşüyor önceden yarım ekmek yerdim annem falan alırdı elimden ekmeği ama hayatım düzeldikçe yemek yeme isteği azalıyor çoğu zaman bir dilim ekmek yiyemiyorum ve mevcut kilomu korumam zor oluyor
kilo vermekten ziyade sıkılaşmaya odaklansan daha iyi olur sanki. kilo vermen de zarar vermez sana ama fiziğin daha sıkı olsa daha seksi görünürsün.
Cevap
67Cevap
biraz daha verebilirsiniz.
Bence biraz daha kilo vermelisin. Hem zaten balık etlisin sanırsam. Bi 56 58 kilo olsan mükemmel olursun
Bu fotoğraftaki kadın fena değil
Kadın da biraz kadınsı olmalı
Cılız sivrisinek gibi kadın pek iyi görünmez
Çok güzelsiniz, çok hoşsunuz ve çok sexsisiniz. Hayallerin ötesindesiniz!!! Bu kadar yeteri kg olarak
Boyuna göre ideal kilona bakabilirsin keenks
Aynada kendini nasıl hissediyorsun Ne zaman mutlu hissedersen o zaman ideal kiloadasın
Sıkılaşmaya odaklanabilirsin. şu an iyi gibi gerçi
bence bu hâl zayıflardan bile güzel baksana eti puf gibi
Bende fotoğraftaki kız sandım seni dicektim iyisin
12 13 kilo daha versen daha iyi olur bence senin açından soyluyorum
Gayet iyi görünüyorsun. Biraz dolgunluk iyidir. Kadınsılığın artar.
Böyle de iyi ama belden biraz daha versen daha iyi olur.
şu an harikasın bebiş balık etli ❤
Fiziği böyle kadınları seviyorum lütfen kilo verme sayınız artsın 😊
iştee balık et güzelliği sporla sıkılaşmalısın
zayıfladıktan sonra elbiselerini eteklerini vereceksen söylrrim
Benim için göbek şart olmazsa ol az hatta oturunca 2 kat olcak kadar olmalı
Bu bacaklarını değerlendir boş zamanlarında hipodroma falan git günlük yevmiye karşılığı koşarsın yalandan araya kaynarsın at gibi
Ya normalde bu kiloda birini beğenmem ama sen iyimişsin
Bence 3_4 kilo verip o kiloda kalırsan zamanla toparlar oturur
Verme bence ya gayet iyi ideal görünüyorsun iyisin yani bence prenses 😍♥️
Vermelisin biraz daha bence
Fizik iyi yinede sen bilirsin
böyle gayet iyisin daha verme ;)
Bu resimse maşallah Lokum Lokum 💕😍
Knk bence iyisin
Kıvamında balık etlilik budur
Devam et sen kanka
Boyun kaç… ona göre de söylemek lazım
Spor yapıyor musunuz
Bu şekilde iyi bence büyük başarı tebrikler..
Kadın dediğin etli butlu olcak biraz
tam yemelilk olmuşun balık gibi :D
Çok iyi görünüyorsun
Birkaç kilo vermelisin
senin kalıbın iri
Bence gayet iyi bu kız
Balık et kıvamı
Biraz daha vermelisin
Bi o kadar daha versen keşke
Bence kilon iyi fiziğinde baya güzel
Sakın ha böyle çok çok iyi
Bence bu halin çok iyi
Çok güzel görünüyorsun
At gibisin bacımsu 🧿🍕
Kilon harika, asla verme
Bacakları eritmelisin, fil bacağı gibi ne o öyle
bu ki gibiysen daha ne istiyosun
Fake fotolarda bugün 😂
İçim bir fena oldu
çok çekici muhteşem duruyorsun
Kilo adı altinda fizik göstermekte fena değil hani
Bune yaa bacak macak atmış buraya gösteriş yapion
Bence iyisin böyle daha verme
vermelisin çok iri duruyon
Fake fotoğraf hocam
yazdigim soruyu tekrar okur musun lutfen
tekrar okuduguna emin misin bu kiz gibi yazmistim zaten
Vermelisin
Kilo kafi ama acil spor lazım
İyisin güzel
Evet vermelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?