Dizimde tümör vardı, ameliyatlar geçirdim. Doktorlar bundan sonra ağrın olur biraz, kesilmediğine şükret dizinin diyorlar?

Dizimde kalıcı bir ağrı var özellikle yürürken bu ağrı hep olacak egzersizler önerdiler ağrı kesiciler filan ama çare olmuyor acı çekiyorum yürürken haliyle calisamiyorum ama bende çalışmak istiyorum mesleğim yok tahsilde yok ne yapmam lazım arkadaşlar ya yaşım 24 lütfen bana yardımcı olun

Dizimde tümör vardı, ameliyatlar geçirdim. Doktorlar bundan sonra ağrın olur biraz, kesilmediğine şükret dizinin diyorlar?
Cevapla