Dizimde kalıcı bir ağrı var özellikle yürürken bu ağrı hep olacak egzersizler önerdiler ağrı kesiciler filan ama çare olmuyor acı çekiyorum yürürken haliyle calisamiyorum ama bende çalışmak istiyorum mesleğim yok tahsilde yok ne yapmam lazım arkadaşlar ya yaşım 24 lütfen bana yardımcı olun
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok geçmiş olsun, bence hiç üzülme kardeşim. Neden dersen en azından kendi ihtiyaçlarını kimseye muhtaç olmadan görebiliyorsun. Bak yatağa bağımlı olan, tek manzarası odada ki tavan olan insanlar var, kardeşlerimiz var.
Dizinin ağrıyor olması senin çalışmana engel değil sadece bazı işleri yapmana engel. Örneğin çağrı merkezlerinde çalışan kişiler ayakta değil PC başında çalışırlar. Bir çok özel guvenlik personeli yine aynı, çoğunlukla otururlar. Marketlerde oturduğu yerden kasiyerlik yapanlar var. Daha bunun gibi yüzlerce örnek sayabilirim.
Doktorunun verdigi egzersizleri aksatmadan yap. Verdiği ilaçlarıda mutlaka kullan. İş konusuna gelirsek çağrı merkezi müşteri temsilciliği, kasiyerlik, danışmanlık gibi iş ilanlarıni takip edip başvuru yap.
Rızkı kul değil Allah verir. Allah hiç bir kulunu aç bırakmaz. Daima pozitif ol, pozitif düşün ve haline her zaman şükret. Hiç bir zaman pes etme ne olursa olsun. 🤗
Yaa🌼çok iyi geldi bu yorum çok teşekkür ederim gerçekten ama sorun şuki o mutsuzluk geçmiyor diğer kızları görünce üzülüyorum sağlıklı olmak isterdim ömür boyu böyle yaşamak zorunda olmak kötü kalan 40 yılımı 50 yılımi böyle yaşamak kötü bu beni üzüyor nasil dayanırim bilmiyorum buna
40 veya 50 yıl ömrün olduğunu nereden biliyorsun? Bak 5 dakika sonra belki hayatta olmayacağız. En basit örnek 6 Şubat 'ta yaşanan depremde yuzbinlerce insan öldü.
Çok detaylı düşünürsen çıkmaza girersin. Senin yapman gereken bugün için yapabildiklerin. Ağrın elbette vardır en basit insanın parmağı kesilince bile nasıl canı acıyor. Ben seni anlamaya çalışıyorum empati yapıyorum evet gerçekten çok zor.
Ama şimdi oturup benim neden sağlığım yok, diğer kızlar neden böyle sağlıklı ben değilim diye düşünürsen sadece psikolojini bozarsın. Ona bakacak olursak eğer, şu an da bir çok kız cezaevinde tutuklu, bir çok kızın kolu yok eli yok. Organ nakli bekleyen genç kızlar var misal hastanelerde.
Güçlü insanlar pes etmezler daima savaşırlar. Sağlık sorunları olan insanlar ölmez ama umudunu kaybeden insanlar ölürler. Umutlu ol, azimli ol, yapacağım de. Yani olumsuzluklara odaklanma, başarmak istediklerine odaklan
Alah raz olsun ya okadsr iyi geldiki yazdiklsrin çok iyi hissettim okurken peki nerden baslamaliyim sence ilk neyapmam lazım bana yardkmci olurmusun kimse soruma cevap vermiyor yardımcı olmuyor daha öncede iki defa sordum kimse cevap vermedi biri verdi oda alayetti napnaliyim mesela biraz konusabilirmiyiz
Rica ederim, önemli değil. Soruda çalışmak istediğini söylemişsin. İlk olarak kendine uygun bir iş bakman lazım. Ama ne gibi bir is istiyorsun?
Benimle ne istediğini paylaş ki bununla ilgili bir kaç fikrim olsun en azından. Evet sağlık sorunun var ama sırf rahat diye sevmediğin, seni mutsuz edecek olan bir işi yapma 😊
Ya ben kasiyerlik yapabilirim hesap kitap biliyorum onun dışında çağrı merkezi yaşadığım şehirde yok öyle pek güvenlik olabiliri bilmiyorum çünkü belki zorlanirim ya da beni işe almazlar yaaslında güvenlikte olabilir ya da markett kasiryerlik olabilir
Şimdi kardeşime şöyle soyliyim. Markette kasiyerlik yapan insanlar var, bizde aynı sektördeyiz. Kasada oturursun, para alışverişi yaparsın, banttan ürün okutursun.
Tabi A101 veya BİM tarzı yerlerde oturtmazlar. Normal zincir olmayan bir market olabilir. Kurumsal olmayan yerlerde çok görüyorum tüm gün kasada oturan.
Özel güvenliğe gelecek olursak oda şöyle.
Alışveriş merkezinde çalışırsan hep ayakta durursun girişte. ya da havaalanlarında görüyoruz bantların önünde dikiliyorlar hep ayaktalar. Ama misal benim yaşadığım sitede güvenlik arkadaşlar var hep oturuyorlar.
Tek yaptıkları şey saatte 1 defa devriye atmak yani yürümek oluyor bı 10 dakika. Onun dışında otururlar. Gündüz zaten devriye olmaz sadece gece olur. Sen zaten erkek olmadığın için gece değil gündüz çalışır oturursun.
Kurye yemek getirir, ev sahibini arayıp siparişiniz geldi dersin. Kargocu gelir A blok nerde der, ileride sağda dersin atıyorum. Basit yani öyle dizlerini yormaz, seni rahatsız etmez 😊
Hakini helal et basin agriyorun ama son bisey daha sorucam peki özel güvenlik olsam beni ise alirlarmi dizimden dolayı sorun yasarmiyim bize sağlıklı insan lazım demezlermi
Benim kız kardeşimde aynı iş için başvuru yaptı. Babamla birlikte güvenlik şirketine gittiler, şirket sağlık raporu almasını istedi. Devlet hastanesinden ya da devletle anlaşmalı özel hastaneden sağlık raporu alıyorsun. O raporu alınca güvenlik şirketine gidip güvenlik olmak istiyorum diyorsun. Kurs veriliyor ve sınava giriyorsun. Sınavı geçersen güvenlik oluyorsun.
Şimdi gelelim senin durumuna :))
Sağlık raporu alırken kurulda ki branşları geziyorsun. Ortopedi, pskiyatri, KBB, Dermatoloji (cildiye), Göz, Nöroloji vs vs.
Her girdiğin odada bir şeyin var mı diye soruyorlar. Misal ortopedi sana sorar senin bir rahatsızlığın var mı diye. Rahatsızlığın eğer yönetmeliğe göre özel güvenlik görevlisi olmana engel değilse özel güvenlik olabilir raporu verilir.
Sana olumsuz bir rapor çıkmaz bence ama farzedelim ki devlet hastanesi özel güvenlik olamaz dedi. O zaman devletle anlaşması olan özel hastanelere gidersin. Onların verdiği rapor da geçerli oluyormuş. Zaten özel olduğu için pek sorgulamıyorlar. Gelene geçene raporu veriyorlar.
Buraya kadar şimdi raporu nasıl alacağını anlattım. Birde iş konusunu sormuşsun.
Sitede olabilir, fabrika da olabilir, otel ya da hastanelerin otoparklarında olabilir özel güvenlik olursan zaten oturursun. Kimseye benim dizim ağrıyor demene gerek yok. Çünkü bedenen çalışmayacaksın.
Kasiyerlik dersen kasiyerlik yap. Hayır ben özel güvenlik olmak isterim dersen dediğim gibi şansını dene. En azından denedim, elimden geleni yaptım ama olmadı dersin. Bir şey kaybetmezsin. 😊
Devlet hasyanesi bana rapor vermezse hakkım dklmazmi peki özele gidince ozeldeki demezmi sana devlet hastanesi rapor vermemiş ben niye verim diue ya allah razi olsun gerçekten hakkını helal et uzun uzun yazmışsın çok sağol senide yoruyorjm hakini helal et ya çok sagol ya
Estağfurullah, önemli değil dediğim gibi. Yardımcı olabilirsem ne mutlu bana.
Şimdi o bahsettiğin olay şöyle. Devlet hastanesinin verdiği rapor ile özel hastane raporu arasında bir bağlantı yok.
Yani bağlantı yok derken, bir taraf vermedi diye diğer taraf da vermez olayı olmuyor. :))
Devlet hastanesine gittim bana rapor vermediler size geldim deme tabi yinede. :))
Sadece özele eğer gidersen güvenlik olmak istiyorum de. Dizinle ilgili soru sorunca çok ağrıyor ölüyorum bitiyorum deme misal. Arada ağrı yapıyor ama günlük aktivitelerime engel olmuyor filan de.
Önce MHRS uygulamasindan sağlık kuruluna randevu al. Sağlık kuruluna gidip özel güvenlik görevlisi olmak istiyorum de. Doktorları gez, raporu almaya bak. Zaten sağlık raporlarının çoğu genel olarak 1 sene geçerlidir. Raporu bugün alıp 6 ay sonra da güvenlik kursuna yazilabilirsin.
Eğer baktın aksilik oldu diyelim. O zaman özele gidersin dediğim gibi söylersin. Günlük aktivitelerimi yapıyorum, arada ağrı yapıyor dersin.
Ama onun dışında tabi kasiyerlik de yapabilirsin. Sadece özel güvenlik işi olacak diye bir şey yok. Kasiyerlik yaparak da çalışabilirsin.
Cok sagol çok zahme verdim hakini helal et nolursun allah senden razı olsun bisey olursa burada ylruma yazarım olmadı çok tesekurettim dediğin givi yapicam olmassa kasiyeri işine bakicam hakini helal et cok sagol çok tesekur ederim zamanın aldım çok sagol
Tabiki yazabilirsin buraya.
Rica ederim tekrardan.
Bol şans.. 🤜🏽🤛🏽☺️
🌼🩶🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽🤲🏽