Kanal tedavisi ilk seans acısı, bilgisi olan var mı, nolur fikir belirtin?

Bugün bir dişim için kanal tedavisine başlandı fakat uyuştursa da canım çok yandığını için galiba iyice sinire inmiş, oraya sinir öldürücü ilaç koyup üstünü kapattı 3 gün sonraya randevu verdi. Ama ağrıdan duramıyorum evde. 3-4 ay önce başka bir dişimde de aynı durum olmuştu, kanal daha kötü hale getirmişti ve kalçadan 10 iğne sonrası çektirmiştim. Yine aynı olmasından çok korkuyorum. Bu normal bir durum mu düzelir mi sabredersem yoksa yine aynı raddeye gelir mi, nolur bilen biri söylesin :(

Kanal tedavisi ilk seans acısı, bilgisi olan var mı, nolur fikir belirtin?
Cevapla