Çok kötü hastalandım 🤒 geçmiş olsun demek isteyen var mı?

4 gündür çiçekçide çalışıyorum akşamları da okula gidiyorum çok kötü oldum ya çalışmak istemiyorum ama çalışmalıyım.
İlaç kullanmayı sevmiyorum ne iyi gelir acaba?
Çok kötü hastalandım 🤒 geçmiş olsun demek isteyen var mı?
Cevapla