Kalp krizi esnasında sol kol ağrıyormuş, kriz geçtikten sonra ağrı devam eder mi yoksa kriz bitince ağrı da mı geçer?

Kalp krizi esnasında sol kol agriyomus , kriz geçtikten sonra ağrı devam eder mi yoksa kriz bitince ağrı da mı geçer?

Kalp krizi esnasında sol kol ağrıyormuş, kriz geçtikten sonra ağrı devam eder mi yoksa kriz bitince ağrı da mı geçer?
Cevapla