Kalp ağrısı geçer mi yoksa bir gün geçse bile hep izi mi kalır?

1 yıldır birini karşılıksız seviyorum. Bu süre içerisinde tek bir gün bile aklımdan çıkmadı. Onun için dua ettim. Rabbime bizi bir-birimize hayırlı kılması için yalvardım. Ondan hoşlandığımı zannediyor fakat ben ona sırılsıklam aşığım. Beni istemedi. Fakat öncesinde bana minik te olsa bir umut vermişti. Onu unutmak istemiyorum. Yapamıyorum çünki o benim ilk sevdiğim. Kalbimde ona karşı derin bir tutku var. Her evden çıkarken onu görmek umuduyla çıkıyorum. Her defasında da beynim zorla birini ona benzetiyor. Onu görmeyi, sesini duymayı, gülümsemesini izlemeyi aşırı özledim. Her gece hüzünlü şarkılar dinleyerek göz yaşlarımda boğuluyorum. Neden beni istemedi diye düşünmekten kafayı sıyırdım. Halbuki ben, beni tanımak isteyenlere bile ondan bahsetmiştim. Canım o kadar acıyor ki, bu acıyı yaşamayan anlayamaz. Kalbimde öyle bir yara var ki, fiziksel acıdan daha beter. Bir yandan umudum var. Belki bir gün beni sever diyerek kendimi avutuyorum. Allahdan onu istemekten vazgeçemiyorum. Onu unutmak istemiyorum, o yüzden lütfen bana unut, ya da diğer teselli cümleleri kurmayın. Sadece kendimi iyi hissetmem için ne yapa bilirim söyleyin. Bu acı sizde de olup dindi mi? Yoksa tam olarak geçmedi ve hep izi mi kaldı?
Kalp ağrısı geçer mi yoksa bir gün geçse bile hep izi mi kalır?
Cevapla