Wiiii valla çok hastayım 🤕 doktora git demeyin daha dün akşam gittim 🤧 bu öksürük canımı çıkardı ne yapsam ne yiyip içsemde geçse boğazım çok ağrıyor kaşınıyor

Wiiii valla çok hastayım 🤕 doktora git demeyin daha dün akşam gittim 🤧 bu öksürük canımı çıkardı ne yapsam ne yiyip içsemde geçse boğazım çok ağrıyor kaşınıyor

Çok geçmiş olsun, kıyamam 🌸 Gargara yapmak iyi geliyor diyorlar lakin emin değilim, yine de araştır. Muhakkak ılık su iç, bol su içmek iyi gelir öksürüğe, kendini sıcak tut, çorapsız gezme, o da çok mühim bir unsur bak, çorba iç, acıdan uzak durmanı tavsiye ederim, öksürüğü daha çok artırır diye biliyorum. Bir de süt için öksürüğü artırır diyorlar lakin emin değilim. Çorba içmek iyi gelir öksürüğe, bir de içine limon sık, battaniyeyle falan uyuma, yorgan ört üstüne, ılık içecekler iç bol bol, boğazın yumuşar, nane limon da yapabilirsin. Acil şifalar diliyorum.
Çok teşekkür ediyorum canım 💝 hepsini dikkate al
Rica ederim🌸💖
Alacağım 💝🙏🏻
Bende hastayken buna benzer bir soru sormuştum ve aldığım yanıtlardan , ne kadar da bilmediğim şey varmış demiştim. Önce sütü kaynatıyorsun ve ocaktan alıyorsun. İçine 3-4 tane hatmi çiçeğini (internette satılıyor kuru halde) koyuyorsun bir nevi demliyorsun 5 dk ya yakın. Sonra süzüp içiyorsun. Bu yorumdan sonra direkt hatmi çiçeğini sipariş etmiştim ama benim ekstra yaptığım buhurdanlık üzerine kekik ve okaliptüs yağı damlatıp odama koymak oluyordu. Bir de pastili eksik etme. Çok geçmiş olsun Petunya ❤️
Geçmiş olsun bitanem ❤️ kuşburnu ve ıhlamur ihmal etme canım. Mevsimler meyveler de yemeye çalış. C vitamini sana iyi gelir. Hadi bakalım sağlıcakla, kendine dikkat et sağlığına kavusman dileğiyle 🙏
Geçmiş olsun, ballı sıcak süt ve zencefil. Sürekli sıvı tüketmen gerekiyor çay, su gibi. Göğüsünün çevresini sarmak iyi gelecektir yani olabildiğince sıcak tutmak ve tabii ki buhar banyosu.
Artık normal diyeceğim bu havalarda, çabucak iyileşmen dileklerimle. ✌️
İyileştin dimi?
Sevindim, teşekkürler 🌸
Cevap
17Cevap
Çok geçmiş olsun.. bence bitki çayları içmek iyi gelebilir. birde mutlaka soğuktan uzak dur sıcak içecekler tüket çorba gibi.. meyve sebze tüketmeyi de ihmal etme.. umarım en kısa sürede iyi olursun 🙏
Umarım teşekkür ederim
Rica ederim
Aşkom bi tane macun var doğal diyorlar artık güvenimizde kalmadı ne gerçek ne sahte ama yorumları gerçekten çok güzel. Pandemi döneminde geçmeyen öksürük için kullanmış insanların çoğu ben sana link atayım sen de bir araştır içine sinerse al bir iki kutu kullan. Çok geçmiş olsun😘😘
Direk bıçak gibi kesen tarifler yok. Bir çok kişi yazmış zaten ama ben bildiğim en farklı yöntemi yazayım bal ister çayına ekle, ister sade ye, istersen döşüne sür gece yatmadan önce 💁♀️ bir de buhur odanın havası ve kalitesi çok önemli.
🙏🏻💗
Geçmiş olsun demeyi unutmuşum 🤦♀️ çok çabuk ve hasar bırakmadan geçsin inşaallah 🤲
Amin 🤲🏻💚
Çok geçmiş olsun, sıcak şeyler içmelisin ıhlamur ve bitki çayları varsa iyi gelecektir ve sıcak süt içine biraz bal koymakta fayda sağlıyor.
Geçmiş olsun Petunyaaaa 😏 bol bol su içmek zencefilli bak yemek iyi geliyor derler denemekten zarar çıkmaz. Umarım biran önce iyi olursuuuuunn. 💕
Geçmiş olsun. Bulursan bana da söyle çünkü bende aynıyım
Yatarken yarım çay bardağı sirke iç, sabaha bir şeyin kalmaz : ))
İyileşmek istiyor musun 🤔
O zaman dediğimi yapmalısın, sabah kalktığında da bana dua etmeyi unutma : ))
Ballı süt iç ıhlamur iç bol bol ben de iyileşemedim kaç aydır..
sana da canım
Allah şifa versin ne oldu çiçeksii? Nazarlara mı gelsin, kar topu mu yedin ne ettin yahu
aboo sıkı sıkı giyin o boğazlı kazaklar sarıll bizde de yok ya kara hasret kaldık yahu
Geçmiş olsun soğan ve sütü kaynayıp içebilirsin 🥰
Soğanın tadı güzel oluyor kaynayınca kötü değil 😌
Ayy aynı moddayım cevapları okuyayım jdjdjdjdkd
Cezveye 1 çay bardağı su koy içine de tatlı kaşığıyla bı kaşık pekmez yk ve kaynayana kadr beklet. Fokur fokur kaynaynca ocaktan al iç gececek ağrısı da oksurugnde
Bir buçuk onu sn ayarla pekmezi koy o iyi gelecek inşallah
Kötü bir tadı olacak ama sağlık sonuçta geçmiş olsun
Kekik ya da cevizin içindeki kabuğu demleyip iç, iyi geliyor..
Normalde yazmayacaktım, görünce yazayım dedim. İçim el vermedi. Sıcak tarçın kaynatıp iç. Geçmiş olsun 🌹
Dikkat et bendede oldu ve bogazimda bir dugum kaldi sanki balgam var ama cikmiyot oksurdukce nefes borumu tıkıyor
Geçmiş olsun öncelikle..
bi yerde duymuştum tereyağı ile pekmezi kavur deneyıp işe yaradı diyen arkadaslarım da oldu
Geçmiş olsun 🌺 limonlu nane çayı iyi gelir 🌼
Bizim dogulu kadınlar wiii der😄😄 geçmiş olsun
Geçmiş olsun. Ihlamur iç iyi günler.
Ballı süt ama sıcak iç
Zencefilli macun var ondan ye iyi geliyor
Zencefil ve bal.
Çay iç sıcak bence
Rica ederimm🥰
ballı karabiberli süt içmelisin
Zencefil çayı
sigara içiyosan bırak
İçiyorum
İçmiyorum* yazamıyorum bile 🤦
geçmiş olsun
Sağ olasın
Vitaminsiz
Zencefil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?