2 senedır epılepsıyım nasıl geçer ilaçlarımı duzenlı yutuyorum ama eskıden 1 seneye 1 olurdu sımdı ise 3 aya bı?

İlaç duzenlemesıde yapıldı ama fayda etmıyor bildiğiniz öneri sı olan var mı
2 senedır epılepsıyım nasıl geçer ilaçlarımı duzenlı yutuyorum ama eskıden 1 seneye 1 olurdu sımdı ise 3 aya bı?
Cevapla