Bu ay regl olamadığım için tarlusal kullandım ama ilaç bitmesine rağmen regl olamadım. Tarlusal kullanıp regl olamayan var mı?

Sağlık ocağına gittim regl olamadığım için ilaç istedim tarlusal yazdı. ilaç biteli 2 gün oluyor ama hala regl olamadım. tarlusal kullanıp regl olamayan var mı? nedeni ne olabilir?
Bu ay regl olamadığım için tarlusal kullandım ama ilaç bitmesine rağmen regl olamadım. Tarlusal kullanıp regl olamayan var mı?
Cevapla