Nescafe tüketiminin zararı çok mu ya bilgisi olan lütfen söyleyebilir mi?

1 aydır gunde 2 bardak içiyorum eskiden pek içmezdim bir yazi okudum ve zararının oldugunu özellikle kadınlarda hamile kalimini engellediği söyleniyor zararını gören oldu mu
Nescafe tüketiminin zararı çok mu ya bilgisi olan lütfen söyleyebilir mi?
Cevapla