Sağlıksız olduğunu bildiğiniz hâlde vazgeçemediğiniz bir atıştırmalığınız var mı?


Var.. Abur cubur dünyasına ilgiliyim az ve nadiren yesem de ben bu olaya bağlıyım misal bir örnek, cips, çikolata, bir de benim ilgi alanım direkt abur cubur yemek değil de yeni çıkan şeyler özellikle merakımı cezbediyor..😃🍀🗝️
Cips tarzı şeyleri hiç sevmem. Ama m&m gibi çikolata barındıran şeyleri bir oturuşta bitirebilirim. Ondan 1,5 hafta oldu, bu dengesiz ve sağlıksız beslenmeme savaş açalı. Gerçekten tüketmemek çok zor. Çok alışmışım.
@saçmabirkişilik cidden sacma
en iyi görüş için teşekkür ederim, ibretlik olmuş sjsjsj
Evet var maalesef.. bitter çikolata ve kahve ikilisini seviyorum ama sürekli yemesem de yine de şeker içerdiği için zararlı. çok çok nadir de magnum yerim ama yemiyorum kaç aydır en son yazın yemiştim..
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌸
Cevap
26Cevap
Cips, çikolata çeşitleri, gofretlerrr ohoooo bu liste uzar. Hiç birine karşı koyamam hasta değilsem adkfkfkflflf
Yediklerimin bir çoğu benim için sağlıksız.
Yasaklı olan her şey gibi abur cuburla aramda muhteşem bir irade sorunu var.
valla irade sahibiyim uzak durabiliyorum. ama iradesiz olsam sürekli cips yerdim :)
cips.. diyetteydim diyette bile canım aşırı çekince avucum ile ağzıma tıkarak cips yedim 😀
Son bardak çayımın içine petibör doldurup kaşıklarım.
Adı aklıma gelmedi ama paketi 3 farklı renkte olan bir çikolatalı gofret var. Onu seviyorum valla
Cips ya sabah akşam yemek istiyorum ama ayda bir iki kere yiyorum en fazla
Offf cips ya cips abi doritoslar ruffleslar bı de eti gong var tabi 😁
Cips olabilir ama bayadır da yemiyorum, canım çekmiyor..
Sağlıksız atıştırmalarım yoktur, geçen doritos acılı yedim biraz o kadar
Elit’in bitter çikolata kaplı fındık, fıstık drajeleri
Atıştırmalıklarla çok fazla haşir naşir değilim...
Cips. Asla vazgeçmem zira kendisiyle aşk yaşıyorum.
Kahve yanı çikolata ufak bir parça olsa bile vazgeçemiyorum bu aralarda tuzlu fıstık takıntım oldu bağımlılık yaptı zararlı ama çok güzel ☺️
Peynirli mısır cipsi, reklam olmasin:))
Birsürü şey var hangisini diyimki
Evet püskevitlerim :(
Cips sanırım en çok yediğim o
Tüm sağlıksız yiyeceklere bayılıyorum 😂
Dondurma ve çikolata.
Cips. Müptelasıyım adeta. Vazgeçemiyorum.
Sağlıksız bir çok şeyi yemeyi bıraktım
Paketli hazır gıdalar
Çikolata cips kola ve puding
Cips
Şekerli tüm atıştırmalıklar.
Yok hepsinde vazgeçebilirim
Sağlıksız tükettiğim bir atıştırmalık yok
İçecek var kahve
Çikolata, cips, noodle ve daha fazlası..
Sağlıksız olan hepsi
Tadı güzel olsun yeter 😂
Yemek olarak var İskender ve hamburger
Hepsi... Hangisini yazayım ki şimdi 🤔
Sağlıksız olsada hepsinden vazgeçemiyorum
Cipsi kola ne zararlı şeyler varsa bayılıyorum
cips çikolata
Çekirdek ve çikolata 🤷♀️
Abur cubur hamur işleri
Cips. Sağlıksız ama seviyorum,
Cips, jelibon, hamburgeri, kola 🤦
Sigara
Çikılata.
Cips
Fast food
aburcubur
Çikolata
Cips 😐
Cips ve noodle
Çikolata
Cips ve hamburger
Olmadı
Çikılata
Jelibon
Noodle.
Çikolata
Cips
Cipsten ve çikolatadan vazgeçemiyorum
maalesef çok
Sanırım noodle. Sağlıksız ama bayılıyoruuum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?