Gizli Üye(30-35)+1 yılGünboyu sımsıkı duruyorlar zaten o yüzden bazen serbest bırakmak gerek, hem büyümesi açısından iyi olur. :) Aynı şey biz erkeklerin cinsel organında geçerli. Günboyu sımsıkı tutuyoruz şeyimizi siz kızların gözüne çarpmaması için ama gece serbest bırakıyorum ben büyümesi durmasın diye :)) Yani sağlıklı olan 7-8 saat serbest bırakmak.
016 Yorumla
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılSence hangisi mantıklı?
Soran+1 yılYani baxi zamanlar sıkıyor çıkaryorm ama çoğu zaman rahatsz etmiyor alıştım çıkarmyorm doğrusu çıkarmakmış.
Cevap sahibi+1 yılSütyen bedenine göre de değişir hepsinde sıkmaz da sen yine de sıkmasını bekleme alışkanlık et yatarken serbest bırak kendilerini :) Biraz da kocanı düşün :p
Soran+1 yılPeki :)
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum :)
Soran+1 yılYanlıs anlycagm bişeyse sorma
Cevap sahibi+1 yılSana bağlı, sapıkça bir soru soracak değilim ;)
Soran+1 yılPeki dinliyorm
Cevap sahibi+1 yılSütyen giymeden ya da ne bileyim üstsüz yattığın oldu mu, olduysa kendini güvensiz hissettin mi? Bunu merak ediyorum. :)
Cevap sahibi+1 yılHani benim cevabım?
Soran+1 yılHic o sekil yatmadm
Cevap sahibi+1 yılAnladım. Özele gelir misin
Cevap sahibi+1 yılSana dedim :|
Soran+1 yılGelemem
Cevap sahibi+1 yılNiye ki ama sapıkça bir niyetim yok. İstemezsen engellersin
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılSoruda sütyeni görüp kızlardan daha çok cevap veren erkekler soruyu ilk görünce (temsili değil)
galeri12.uludagsozluk.com/.../...rkek_671174_m.jpg114 Yorumla
Soran+1 yıl:D çok güldüm
- +1 yıl
Bencede gül :)
- +1 yıl
Ahahahhaha
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen asla çıkarmam sağlık falan umrumda olmaz açık pijama falan a giymem yangın deprem bişi oldu o şekilde sokağa atamam kendimi baş ucumda baş ortum dahi dururr
Tak ama sadece göğsünü belirtmeyenlerden olsun filan benim fikrim b gerisi sana kaldı. . Ben sütyensiz çıplak hissediyorum buda beni kötü hissetmeme neden oluyor81 Yorumla
Soran+1 yılSenible ayni fikirdeyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslinda bazen cikarmak gerekiyo kan dolasiminin daha rahat olabilmesi icin ama ben hic cikaramiyorum ne yatarken ne baska bir zamanda. Zaten goguslerim 90 beden bir de sutyeni cikarinca daha da buyuk gorunuyo gibime geliyo ve uclari belli oldugu icin rahatsiz oluyorum
21 Yorumla
Soran+1 yılBende aynen
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
+1 yılTabikide takmamak saglikli
Bakma arkadaslarinin dedigine sen sarkma falan iyi banyodada cikartmayin nefes alirsa uzar falan31 Yorumla
Soran+1 yıl:) haklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeceleri çıkarmalısın. Lenf dolaşımı için de bu gerekli, sağlıklı olan bu yani. Uyurken çıkartmakla sarkmaz merak etme, hatta daha dolgunlaşır bile, kim demişse yanlış demiş.
51 Yorumla
Soran+1 yılDoğrudr
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazen üşeniyorum çıkarmaya.. sonra gecenin bir yarısı uyanıp fırlatıp atıyorum.. ve sağlıksızmis sütyenle yatmak.. ne kadar doğru bilmiyorum ama.. büyük bir özgürlük hissi oluyo :D
31 Yorumla
Soran+1 yılDoğrudr
Gizli Üye(36-45)+1 yılSütyen sadece kıyafet giyildiği zaman gögüsler daha düzgün dursun die icat edilmiş birşey. Yoksa sütyen takmışsın takmamışsın, gögüslerin sarkma oranı aynı. Eğer toplayıcı bir sütyen kullanmıyorsan yatarken ya da evde sütyen kullanman çok iyi değil. Ev içinde giymek için ya da uyurken kullanabileceğin yarım atletlerden öneririm. Hem çok rahatlar hem de daha toplu ve düzgün tutarlar ev içerisinde.
10 Yorumlanormalde çıkarmak gerekiyor sağlık açısından. hemde geceleri sütyensiz yatmak göğüsleri büyütür diye bir rivayette var ne kadar doğru bilemem. :D
22 Yorumla
Soran+1 yılYeterince büyük ya :))
+1 yılYatarken mi... ben eve gelir gelmez cikartiyorum... daha saglikli ve daha rahat..
12 Yorumla
Soran+1 yılIyiymis ya ben alıştım hiç çıkarmyorm
- +1 yıl
Ama cikarman gerek ordaki dokulara zarar veriyosun... helede etli bir gogsun varsa... onun yerine sporcu atleti giy ama onuda yatarken cikart mutlaka ilerde bize tesekkur edersin
Ev içerisinde sütyen takmam rahatsız oluyorum sadece dışarı çıkarken takiyorum
52 Yorumla
Soran+1 yılPeki
takmaman daha sağlıklı uyurken sütyen mi takılır ya -,-
12 Yorumla
Soran+1 yılÇıkarmyormki hic
Gece takmasan olur sanırım, sonuçta dikey bir pozisyonda değilsin, yer çekiminin etkisi notr oluyor. :D
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Gizli Üye(30-35)+1 yılben hep yatarım hatta slikonlu ile yatıyorum çok acıyor rahatsız ediyor ama çıkartmaya üşeniyorum yaa :/ çıkarınca kendimi kötü hissediyorum çıplak gibi cidden :/ hem ne zararlısı yaa Allah korur :) ayrıca sanki olacak olsa sütyensizlere olmayacak hiç :/ olacağı varsa illa ki olur..
00 Yorumla
+1 yılTakmamak daha sağlıklı. Tabi rahat edemiyorsan hani uçları belli oluyor ya da büyük duruyor gibisinden o zaman yarım atlet kullan. Hem çok rahat hem de belli olmuyor. Gece ya cikartirim ya yarim atlet kullanırım
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki teşekkürler cevap için
avrupada kadınların %85 i yatarlen sütyen takmıyor, ve daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar...
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğrudur
+1 yıltakmamak en iyisi sağlık açısından. Hem göğüsler büyüyor takmadığın zaman.
14 Yorumla- +1 yıl
:D aaaaaaaaaaa sen istemezsen takmam sevgilim :D
- +1 yıl
ö. d
+1 yılben saçları kazıyorum o yuzden kafama takıp yatıyorum bazen sıkınca gevşetiyorum tabiki rüzgarı kesiyor baya :)
20 Yorumla
1 yılÇoğu boş boş konuşmuş göğüsler öyle 7 saat falan takmayınca sarkmıyor arkadaslar kendinize gelin onun bir sürü nedenleri var. Ve çıkarmalısın. Kan dolaşımı açısından ve kanser riski açısından en sağlıklısı bu. Eğer çok büyük değilse zaten rahatsız etmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende çıkarmadan yatarım hep. Çıkarınca boşlukta gibi hissediyorum rahat edemiyorum.. zararlımı gerçekten acaba bilmiyorum.. bende tam tersini duymuştum.. sarkmaması için südyenle yatmak gerekliymiş diye
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sarkmaz ama meme kanseri falan diyolr ya bilmiyorum korktum bende
Cevap sahibi+1 yılAraştırcam by durumu. Doğruysa bende çıkarırım artık..
+1 yılMemesi olmayanlar daha çok cevap vermiş:)
91 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılgece cıkartmak gerek meme kanseri olabılırsın beni de uyurken cok rahatsız ettiğinden cıkartırım
11 Yorumla
Soran+1 yılRahatsz etmiyor beni alistim yani ama nblym çıkarmayi deniyeyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa takmayınca biri anya biri konya
154 Yorumla- +1 yıl
Hahhaha
Soran+1 yıl:D aynen
Cevap sahibi+1 yılHiçte Seksi olmuyo burdakiler sallıyo özgürlük filan
+1 yılSütyeni devamlı takarsanız hiç sarkma olmaz... Bazı sütyenler sert oluyor rahatsız edebilir gece yatarken evet...
10 YorumlaTakmamak saglikli, kan dolasimi daha rahat olur. Tabi takmadan yaşayabiliyosan
02 Yorumla
Soran+1 yılalışkanlık yani ama deniyorum
+1 yılinsan sütyenlenle doğmadığı için ya sağlıksızdır ya da etkisiz. faydalı olmadığı kesin
03 Yorumla- +1 yıl
yaşlanınca bacaklarına kadar sarkıcak yinede her türlü değişen bişiy yok.
Soran+1 yılYelizimsi sana katiliyorm yani 90 bedeni takmasan nasl zaptedeceksin bikere yumusak bir alan yani darbelere dayaniksz kol gibi degil ki korumak gerekiyo sadece gece yatarken cikarilabilir onun disinda bence kesinlikle takilmali
+1 yılbir yerde okumuştumda sütyen takmak daha sağlıklıymış sarkmaması açısından
10 Yorumla
+1 yılTakmamak saglıklı ama takarsanda göğüslerin asla sarkmaZ
22 Yorumla- +1 yıl
resimdeki senmisin
Soran+1 yılPeki
+1 yılulan arkadaş sanki sizde göhüs var kızlardan cok erkekler cevap vermiş :)
34 Yorumla- +1 yıl
anlamadım ama :)
Soran+1 yıl:, D harbiden ya
- +1 yıl
dimi ama :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılnormalde ben sütyensiz yatamam ama sevğilimle beraber uyuduk geçen gece ama sadece uyuduk yani ilişki falan olmadı. kızdı çıkaracaksın illa dedi neden dedim kanser olursun kızım dedi nasıl bilmezsin dedi. düşünün ben bilmiyordum ama o biliyormuş :s
çıkarıp yattım gece bir ara uyandığımda eli atletimin altında gögüslerimi avuçlamştı çok hoşuma gitti :D
sevğiliniz varsa gögüslerinizi avuçlamasına izin verip öyle uyuyun tavsiye ederim :D24 Yorumla
Soran+1 yılOldu :)
+1 yıl62 erkek 48 bayan yorum yapmış, yorum yapan erkeklerde uyurken sütyen mi takiyorlar acaba :D
21 Yorumla
Soran+1 yılCogu dalga
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende hiç çıkarmıyorum şimdi 25 yalşındayım ileride bir hastalık olurmu bilmiyorum ama çıkarınca rahat edemyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Zamanla alisirsin sagligini dusun.
Soran+1 yılBende aynen ama zararlıyms
Ben boxerı çıkartıyorum sanırım aynı hesaba geliyor :D
24 Yorumla
Soran+1 yılOlurmu aynı şeymi
Soran+1 yılGogus cinsel organ dgildir onu cinsellik objesi olarak kullanan erkekler.
Sevgilimle birlikte yattığımız zamanlar çıkatttırıyorum bende. :)
10 Yorumla
+1 yılSutyenle yatmak sağlıklı değildir arkadasim.
21 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yılDemirsiz sütyen kullaniosan cikarma, daha iyi sarkmaz :) ve demirli kullaniosan sagliģin icin demirsize gec :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTakma çok sıkıyorsunuz biraz serbest bırakin hem eger kizlar buyuk goğüs istiyosaniz geceleri cilartin :)
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTabi canım :D
+1 yılBana soruyorsan Ben takmıyorum.. Bence Bu soruyu kızlara sormalısın.
02 Yorumla
Soran+1 yılSana özel bir soru dgil zaten
- +1 yıl
Bana Özel Olsada Takmam Zaten
Ben kışın bile çıplak yatarım ki bunun sağlıklı olduğu da bilimsel olarak kanıtlandı harbi çok rahat oluyor ama ya dal daş rahat rahat oh
03 Yorumla
Soran+1 yılOkdrda değil
- +1 yıl
sizdensize.milliyet.com.tr/.../12416
Bilimsel konuşurum :) ayrıca sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle uyu bence bir tavsiyem daha takmak alışkanlık yaptı madem farklı çeşitleri vardır sütyenin ne bilim askısız giy en azından vücut rahatlamalı en azından yatarken.
Soran+1 yılöyle düşünüyorum bende demirsiz almayı yani
Ben yatmadan önce çıkarıyorum daha rahat oluyor. Sağlıklı ya da sağlıksız olduğunu düşünmüyorum. Nasıl rahat ediyorsan öyle takıl :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl:) peki
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende takmiyorum kotu cunku tell sutyenin asagisinda o cikarsa bir yerine batabilir
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTabikide bazi sutyende teller cikiyor , eskiden sutyenle yatardim , ama tanidigim birinin basina geldimisti. Tell cikabiliyormus. Sagliksiz yani cikart daha iyi
Cevap sahibi+1 yılOha be , daha neler kizim
Gizli Üye(36-45)+1 yılgece yatarken sütyeni çıkartmak gerekir sağlık için. kanser uzmanı söylüyordu tv de.
02 Yorumla
Soran+1 yılÖylemi. s
Cevap sahibi+1 yılevet
çıkartmaman daha iyi sarkmaması için ama sıkıyorsa çıkarmalısın sevişirkende çok elletmemeilsin yumuşak olmamlı ekürin
00 YorumlaTakmamak daha sağlıklı ve rahat, ama ben takarak uyuyorum alışmışım..
01 Yorumla
Soran+1 yılbende aynen
boşuna bu sorularla erkekleri azdırmaya çalışmayın bizim nesil akıllı
01 Yorumla
Soran+1 yılAzmaya yer aramayn ozaman
Kimler cikarıpda rahat etmediki
Sen de bir kenara at gitsin sutyeni eheheh11 Yorumla
Soran+1 yıl:))))
sütyen takmak mı takmamak mı daha iyi bilmem ama kafaya fazla takmamak lazım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladm :)
+1 yılYa o südyenin sekline bicimine gore degisirr ama sen yinede sal gitsin gece bari rahat olsun ikizler
10 Yorumla
+1 yılBencede cikartmalisin gece rahatlat biraz kendini o ne oyle hep sıkmiyomu
02 Yorumla
Soran+1 yılYoo sıkmyor
- +1 yıl
Ozaman cikartma
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇıkarmak gerek kanser riski var 24 saatten uzun kalmamalı zaten hiç rahat edemiyorum ben öyle
01 Yorumla
Soran+1 yılBen cok alıştm
Ya çıkarmalisin dedikleri gibi kanser riski var
51 Yorumla
Soran+1 yılNeblym alıştm hiç çıkarmyorm bende
Ben takmiyorum aslinda gunluk de kullanmiyorum daha rahat
01 Yorumla- +1 yıl
vaybeeeee
+1 yılBari yatarken salın ikizleri :(((
11 Yorumla
Soran+1 yıltamam öyle yaparz
+1 yılhiç takma gel sarılıp yataalım ashgfds bu aralar bende bir abazalık var hadi hayırlısı :)
00 Yorumla
+1 yılbence takmamak ıyıdır gogus kanserı tetıkledıgı soylenıyo genede herkesın keyfı bılır
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende çıkarmıyorum :/ ama çıkarmak daha sağlıklıymış
00 Yorumla
+1 yıltakarsan rahat edemezsinki hemde sağlıklı olmaz bu yüzden takmamanı tavsiye ederim :))
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Çıkarıp yatmak sağlıklıymş ben hep öyle yatyorum
22 Yorumla
+1 yılTakmamak daha sağlıklıdır fakat, sarkma yapar.
12 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Tercih senin artık.. Bayan südyenleri ve külotları çok kalitesiz hammaddeden üretiliyor.. Elinizden geldiğince pamuklu giymeye özen gösterin.
+1 yılKeyfin nasıl isterse.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖylee
+1 yılbence cikarma sarkar yoksa
12 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
olabilir ne net
Gizli Üye(30-35)+1 yılen çok hangi helde seksi oluyrsun sütyenli mi sütyensiz mi :)
00 Yorumla- Sağlık konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılYatarken bari özgür olsunlar
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Kesinlikle yatarken iç çamaşırı kullanmamalısın sütyen kilot vs.
49 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle mi yapıyorsun
Soran+1 yılSutyen neysede külot ne alaka anlamadm
- +1 yıl
Külot?
- Devamını Gör (59)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar