Asla güzel bir vücuda sahip olamayacağım için ağlıyorum, ne yapacağım?

Zor bir çocukluk ve ergenlik geçirdim. Yiyecekler sığındığım tek şey oldu ve bunun sonucunda kilo almam kaçınılmaz oldu. Kilomu görünüşümü hiç umursamadım şu zamana kadar ve sonuç şu an 100 kiloyum. Ve bitkin bitmiş durumdayım. Vücudumda kolumda karnımda ve belimde çok çatlak var. Zayıflasam bile asla tamamen pürüzsüz ve güzel olmayacağım. Sarkmaktan da korkuyorum. Bu da beni yeme ataklarına daha çok itiyor. Ne yapacağım ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Vücudumun çatlak olan yerlerine dövme yaptırsam yüzde ellisi kapanır tüm vücudumun öyle dusunun
Asla güzel bir vücuda sahip olamayacağım için ağlıyorum, ne yapacağım?
Cevapla