Doktor parça alcaklar dedi ama buraya ne yazmış anlamadım uyutularak yapılıyormuş? Yaptiran var mı

Doktor parça alcaklar dedi ama buraya ne yazmış anlamadım uyutularak yapılıyormuş? Yaptiran var mı

Ameliyatı planlanan hastanın... değerlendirilmesi ricasıyla... ... yapılması planlanıyor.
Ben böyle okudum ama çok da anladığım bir şey değil geçmiş olsun.
Cevap
2Cevap
Gasteoskopi ve kolonoskopi planlamışlar. Anesteziyle olacağı için işlwm öncesi anestezistin değerlendirmesi istenilmiş.
Tehlikeli bir işlemmi bende yapıcam aynı yazıyo
@rainbow_renkli. Halk arasınds endoskopi olarak bilinen işlem. Ya da hortumla bakacaklar denilen işlem. Yemek borusu ve midenizin ucunda kamera olan bir hortumla incelenmesi, gerekirse örnek alınması işlemi. Diğeri de makattan aynı şekilde girerek aynı şşlemşn barsaklaeınıza yapılması. Bu işlemler anesteziyle yapıldığı için anestezistin amestezi almanızda sakınca olmadığı kararı vermesi lazım. Bunuüzden anestezistten görüş isteniliyor
Anladım uyutarak olacak dedi ve beni. Şikayetim aynı acaba bu işlemle ha gi hastalık öğreniliyor kanser miyim korkuyorum. Ta of
Evet uyutılöa yani anestezi olacağı için. Gidiş şiksyetleriniz önemli, bir çok sebeple yapılabiliyor bu işlemler. Öyle hemen kanser gelmesin aklınıza. Yaşınız doğruysa bu yaşlarda mide ya da barsalmkanseri olma ihtimaliniz yok denecek kadsr az. Panil yapmayın. Kansere özgü işlemler depşl bunlar
25 yaşındayım devamlı göğsüm ağrıyor kalpten sorun olmadığı durumda kalbime ağrı vuriyo agirlik gibi kol bacak sirt boyun kalça ağrısı geçmeyen devamli agiz yarasi beyazlama agizda ve agiz kuruması. Göz kuruması mide bulantısı ve gerçekten yoruldum her yere gittim bende en son buraya geldim :( 😞 umarım çaresi vardır umarım iyi olurum ve bu işlemlerden korkuyorum çok uyanmama gibi sorunlar oluyormuş bazı hastalarda :((
Karnım midem şişiyor ağrıyor çok 2 ay oldu ya
Teşekkür ederim çok saolun görüş ve önerileriniz için hakkınızı helal edin saolun
Umarım sağlıklı ömür ve mutluluk diliyorum sizede
Geçmiş olsun
... t
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?