Demir takviyesinden sonra mide yanması nasıl geçer?

Merhabalar, eylül ayının başından beri gastrit sorunum vardı ayrıca da kanazlığım, ama ilk gastrit tedavisini gördüm gastrit tedavisinin üzerinden 20 gün geçti kendimi eskisinden çok daha iyi hissediyordum mide bulantısından sonra çok halsizlik ve yorgunluk vardı ve yine de doğal meyve suları içtiğimde ağırlık hissediyordum ama olsun dedim.20günün uzunmu kısamı olduğunu bilmiyorum, sanırım çok acele ettim, sonunda doktordan yeni bir demir takviyesi istedim (bundan önce çocuklar için olan bir demir takviyesi yazmıştı ve ben de pek bir etkisi olmadığını düşünmüştüm), ama verdiği yeni demir ilacı midemi ağırlaştırdı, yine gastrit olduğumu hissediyorum, midem bulanıyor ve yanıyormuş gibi hissediyorum. mide asidi bu gece aniden uyanmama neden oldu, midem bulanıyor. sizce tekrar doktora gitmeli miyim? doktor aslında kan değerlerimin gastrit sonrası yavaş yavaş normale döneceğini söylemişti,. yani öyle mi yapayım? bu demir ilacını bıraksam mı? Ayrıca mide sorunları yaşadığım günlerden beri kendimi çok çok depresif ve üzgün hissediyorum. Normalde de heyecanlı biriyim fakat bu hastalıktan sonra çok alakasız şeylerden heyecanlanıyorum. Gastrit sebebiyle depresyon geçiren var mı? Peki bu depresyon ilaçsız ve ya pskiyatrist yanına gitmeden geçer mi? Sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim

Demir takviyesinden sonra mide yanması nasıl geçer?
Cevapla