Sağ elimdeki 2 veya 3 parmağımın kenarları sürekli iltihap kapıyor. Doktora gitmeli miyim? Ve neden oluyor bu sürekli?

Sağ elimdeki 2 veya 3 parmağımın kenarları sürekli iltihap kapıyor. Doktora gitmeli miyim? Ve neden oluyor bu sürekli?
Cevapla