Daha fit görünmek için birçok kişi dışarıda karnını içine çekiyormuş. Siz de yapıyor musunuz?

Daha fit görünmek için birçok kişi dışarıda karnını içine çekiyormuş. Siz de yapıyor musunuz?

Hayatım boyunca sadece iki sene kilolu oldum. O da lise zamanıydı. Lisede de göbeğimi hiç içe çekmek gibi bir düşünce aklıma gelmedi.

Lise sonun sonlarına doğru zayıflamaya başladım. Ondan sonra da hiç kilolu olmadım.
Fotodan korktum kdkdkssk
İhtiyacım yok zaten fitim 😎😁
Cevap
4Cevap
Evet maalesef hafif göbeğim var rahatsız oluyorum 😄
Cekerim normalde
Bu aralar bel incelten kemerlere merak saldim icine cekmeye gerek kalmiyor 😅
zararlı olduğunu öğrendiğimden beri yapmıyorum :))
Evet😂
Karnımı değilde göğüslerimi yapıştırıyorum
Yok artık
Kızlara yaz sen k@şarları takip ediyon ama
K@sarlari takip et sen
Kuduruk
Benide engelledin
Zaten yazmak istemiyon bahaneye bak
Hayır
Hayır
Hayır
arada
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?