Yaşadığım şey panik atak mı yoksa şeker yükselmesi mi sizce?

Ben öğretmenim, derse girdim tahtaya yazmaya başladım bir süre sonra aniden çarpıntı, nefes darlığı, titreme, mide bulantısı, bayılacak gibi olma hali başladı. Derse devam edemedim, öğrenciler de korktuğu için sınıftan ayrıldım. İzin alıp hastaneye gittim bu arada 1 saat geçti ama ilk dakikalar gibi olmasa da bu belirtiler devam etti. Tansiyon, EKG, kan tahlili yapıldı hepsi normal dedi doktor. Vitamin takviyesi al dedi sadece. Sonra kan tahliline baktığımda açlık şekerimin baya yüksek olduğunu gördüm. Belirtilere baktım çoğu var ama panik atak belirtileri de var. Şeker hastalığım yok, panik atağı da en son 5 yıl önce antidepresan kullandığım dönem ilacı bırakma evresinde yaşamıştım. Günüm de gayet normal ilerliyordu herhangi bir olumsuzluk yaşamadım ama aniden böyle oldu. Şimdi korkuyorum yine çocukların yanında böyle olurum diye.

Yaşadığım şey panik atak mı yoksa şeker yükselmesi mi sizce?
Cevapla