Sülükten sonra hacamat yapılır mı? Bir bilgisi olan var mı? Yapsam mı yapmasam mı?

Arkadaşlar 2-3 gün önce diz kapağıma sülük koydum. Sülük kanı emdi düştü. Ama sonra şişti, kızardı ve kaşındı. Alerjim varmış meğerse şimdi yavaş yavaş geçiyor. Ama kendimi tuhaf hissediyorum. Acaba sülüğün ısırdığı yere hacamat yapsam bir sorun olur mu? kötü olabilir mi? Yapılır mı? yapılmaz mı? Bir bilgisi olan var mı? Hastanelik olmak istemiyorum. Sanki rahatlarım gibi hissediyorum. Yapılmaz diye duydum ama bilmiyorum.

Sülükten sonra hacamat yapılır mı? Bir bilgisi olan var mı? Yapsam mı yapmasam mı?
Cevapla