Güncellemeler
+1 yıl
...
Biri bana bunu açıklayabilir mi
Şimdi şöyle, gusül de iğne ucu kadar yer kalmayacak şekilde ovalayarak suyu yaymak gerek
Oje ise buna engel olan bir yalıtım gibi düşün,
Haliyle oje ile gusül abdesti almış olmazsın,
Silmek mecburi
İnşallah anlatabilmişimdir
Sen anlamadın herhalde. Ben çıkardıktan sonra aldım ama şimdi oje sürücem. Çıkardıktan sonra almam mı gerekiyor
Hayır sadece oje olan bölüm yıkanır
Cevap
3Cevap
evet çünkü ojeliyken su geçmemiştir tırnak üstüne tekrar al bence
Yoooo
Evet
Evet
Cidden mi ya şaka değil demi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?