İşten çıksam da hasta olduğum için sigorta hakkım var mı yine?

İşten çıkarıldım 2 ay sonra işsizlik maaşı alacakmışım ama şu an hastayım o nedenle doktor serum yazsa ilaç verse çok miktar tutar dimi? Yani sigortasızım şu an
İşten çıksam da hasta olduğum için sigorta hakkım var mı yine?
Cevapla