Ertesi gün hapı kullandıktan sonra kanamanın durmamasının sebebi ne?

merhaba

Ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım ve yan etki olarak kanamam başladı ama 2 haftadan fazla olmasına rağmen kanamam durmadı ve regl ağrılarım başlamasına rağmen kanamam olduğu için regl olup olmadığımı anlayamıyorum. Tahmini regl bitiş süremi beklemeliyim vücudun tepkisi normal mi yoksa panik yapıp direk doktora mı gitmem gerek

Ertesi gün hapı kullandıktan sonra kanamanın durmamasının sebebi ne?
Cevapla