
Genetik de olabilir ama ilk çıktığı yıllarda sarıya sonra da kızıla döndü, şimdilerde ise beyazlamaya başladı. Sizce neden böyle olur?

Genetik de olabilir ama ilk çıktığı yıllarda sarıya sonra da kızıla döndü, şimdilerde ise beyazlamaya başladı. Sizce neden böyle olur?
Ben saçları geçtim artık sakallarda da bir kaç beyaz var artık bence biraz da insanın psikolojisi yaşadıkları ve kafa yapısıyla alakalı diye düşünüyorum gerçekten böyle semih inan bana dışarda ne tipler görüyorum ondan sonra kendime bakınca acıyor nefret ediyorum ondan sonra sen niye böylesin niye böyle düşünüyorsun diyorlar gerçekten öyle semih inan bana ulan zaten beni bu hale siz getirdiniz şimdi bir şey diyeceğim ondan sonra kapatıp ceza kesiyorlar gerçekten böyle semih genetik olayıda var tabii ama o her ailede yok emin ol... Ama işin ilginç yanı bu saçımdaki beyazlarda bana tipten ayrı bir olgunluk kattı ayrı mesele...
Valla kardeşim, ben normalde yaşını çok genç gösteren bir insanım. Kimse bana 29 yaşında görünüyorsun demedi, aksine 22-23 diyorlar gerçek yaşıma inanamıyorlar. Ama gel gör ki her şey göründüğü gibi değil maalesef. Dediğim gibi sakal uçları yıllar içinde sarıdan kızıla şimdi de beyaza döndü. Saçlarda ise başımın yan taraflarında biri belirgin olmak üzere 3-5 beyaz çıktı ama neden? Beni hasta eden iblisler yüzünden. Dediğin gibi şimdi onlar niye böyle oldun falan derler ama sebepleri ta kendileridir. Ayrıca saçlarım da çok dökülüyor giden gençlik gibi yaprak yaprak...
O bende de var. Bizimkilere göre güneşte yandığı için kızıl oluyormuş
Ne güzel işte
Cevap
2Cevap
Genetiktir
Yani bilemiyorum ben bu durumu hiç yaşamadım
Ben de yok djdj
Ayy bayılıyorum ya çok çekici geliyor bana 😻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?