Ayağım 3 haftadır alçıda. Fazla ağrı oluyor ne yapabilirim?

3 hafta önce araba ayağımın üstünden geçti ayağım o an ters döndü ve 2 tarak kemiği birde bilekten kırık varmış yarım alçıya aldılar ve ameliyat gerekebilir dendi ve her hafta kontrole gelmem gerektiği söylendi bu hafta gittiğimde tam alçıya aldılar ayağımın şişliği daha tam inememesine rağmen ve serçe parmağımın üst tarafında yoğun bi ağrı hissediyorum 3 hafta geçmesine rağmen bu ağrı normal mi birde ayağıma platin takılabilir bu süreç nasıl işliyor ameliyat olanlar bilir çok ağrılı geçiyor dendi bilenler cevap verirse çok mutlu olurum teşekkürler

Ayağım 3 haftadır alçıda. Fazla ağrı oluyor ne yapabilirim?
Cevapla