Toplu taşıma kullanmak yüzünden iyileşemiyorum, ne yapabilirim?

Daha 2 hafta önce antibiyotikle beraber birsürü ilaç kullandım zar zor iyileştim şimdi yeniden boğazım ağrıyor 😭 Kafayı yiyeceğim en sonunda!!!

Mecburen işe gidip gelirken otobüs-dolmuş kullanıyorum camlar kapalı 10 kişi öksürürse olacağı bu lanet olsun bıktım artık araba alıcam çok pahalı gerçekten kafayı yemek üzereyim!!

Şu an boğaz ağrımı geçirecek bişey var mı?

Toplu taşıma kullanmak yüzünden iyileşemiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla