Niye hastayken "anne" diye kendi kendimize sesler çıkarırız?

ayy anne diye sesler inliyom gribim diye ama benim annem öleli 20 sene oldu. yani o anne duygusunu da pek bilmyorm ama bu sesleniş nerden geliyor acaba.

Güncellemeler
+1 yıl
acaba çocukluktan mı yerleşiyor beynimize
Niye hastayken "anne" diye kendi kendimize sesler çıkarırız?
Cevapla