Çok kötüyüm, sürekli ağrı çekiyorum ve ölümü düşünüyorum. Bu durumu yaşayan var mı?

24 yaşındayim 8 aylık bebeğim var 20 Temmuz günü telefonda ablamla konuşurken bı anda kalbim çok hızlı atmaya başladı gözlerim karardı kalp krizi geçiriyorum sandım yutkunamadim boğazım düğünle mis gibiydi nefes alamıyorum ölüyorum sandım acile gittik EKG çekildi bir şey yok her şey normaldi kanlar temizdi sonrasında bende bidaha olur mu korkusu başladı bu tekrar olacak diye baya bı kendimi kastm nefessiz kaldığım kalbimin küt küt attığı zamanlar oldu aha şimdi ölüyorum dediğin çok zaman oldu sürekli açıklık oldum. bisey çıkmadı sonra sol kolumda ağrılar başladı bu benim daha çok panik olmama sebep oldu kalbim sanki yerinden çıkacak gibi oluyor hergun atak yaşamaya başladım namaza başladım namaz kılmaktan korkar oldum arkamda birisi mi var acaba diye. Hergun göğsüm daralıyor yanıyor resmen sonra kardolojiye randevu aldım EKG çekildi temiz kalp ile ultrasona baktı dedi her şey iyi bı sıkıntı yok troidlere bakalm dedi temiz çıktı oda ama benim hergun sol kolum ağrıyo 😔 ve hergun ölümü düşünüyorum. Elbette öleceğiz kazık çakmaya gelmedik bu dünyaya ama hergun düşünmek bebeğimle geçirecek olduğum vakitlerimi kısıtlıyor😔😔 bu durumu yaşayan var mı lütfen dalga geçmeyin ailemden km'lerde uzaktayım 1700 km var aramızda eşimin işi nedeniyle burdayım yanlizim hep.

Çok kötüyüm, sürekli ağrı çekiyorum ve ölümü düşünüyorum. Bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla